Informace o kvalifikační práci Organizace náhradní povrchové dopravy při neplánovaném přerušení provozu pražského metra v úseku V.A Dejvická - Nemocnice Motol.
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
Organizace náhradní povrchové dopravy při neplánovaném přerušení provozu pražského metra v úseku V.A Dejvická - Nemocnice Motol.
Hlavní téma v angličtině
Organization of spare surface transport in case of unplanned interruption of operation of Prague subway in the section V.A. Dejvická - Nemocnice Motol.
Název dle studenta
Organizace náhradní povrchové dopravy při neplánovaném přerušení provozu pražského metra v úseku V.A Dejvická - Nemocnice Motol.
Práce se zabývá problematikou zajištění náhradní povrchové dopravy v případě výpadku nově budovaného úseku pražského metra V.A. V rámci úpravy systému náhradní povrchové dopravy v části Prahy, kde dopravní větší část dopravní obslužnosti bude zajišťovat trasa metra V.A, je modelováno využití náhradní autobusové dopravy a využití stávajících autobusových a tramvajových linek. Návrh náhradní povrchové dopravy vychází z propustnosti stávajících pozemních komunikací.
Anotace v angličtině
This work engages in problems of assurance of spare surface transport in case of interruption of operation of new built section Prague subway V.A. Within the framework of adjustment of system spare surface transport in the part of Prague,where the bigger part of urban public transport ensures the route subway V.A., is modeled use of spare bus transport and current tram lines. The proposal of spare surface transport takes into account the permeability of current surface thoroughfare.
Klíčová slova
náhradní povrchová doprava, městská hromadná doprava, propustnost komunikace, intenzita dopravy, metro, autobusová doprava, Praha
Klíčová slova v angličtině
spare surface transport, urban public transport, permeability of thoroughfare, intensity of transport, subway, bus transport, Prague
Rozsah průvodní práce
80 s. (102 000 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá problematikou zajištění náhradní povrchové dopravy v případě výpadku nově budovaného úseku pražského metra V.A. V rámci úpravy systému náhradní povrchové dopravy v části Prahy, kde dopravní větší část dopravní obslužnosti bude zajišťovat trasa metra V.A, je modelováno využití náhradní autobusové dopravy a využití stávajících autobusových a tramvajových linek. Návrh náhradní povrchové dopravy vychází z propustnosti stávajících pozemních komunikací.
Anotace v angličtině
This work engages in problems of assurance of spare surface transport in case of interruption of operation of new built section Prague subway V.A. Within the framework of adjustment of system spare surface transport in the part of Prague,where the bigger part of urban public transport ensures the route subway V.A., is modeled use of spare bus transport and current tram lines. The proposal of spare surface transport takes into account the permeability of current surface thoroughfare.
Klíčová slova
náhradní povrchová doprava, městská hromadná doprava, propustnost komunikace, intenzita dopravy, metro, autobusová doprava, Praha
Klíčová slova v angličtině
spare surface transport, urban public transport, permeability of thoroughfare, intensity of transport, subway, bus transport, Prague
Zásady pro vypracování
1) Současný stav organizace náhradní povrchové dopravy při přerušení provozu metra.
2) Analýza současného stavu povrchové dopravy v řešené části Prahy.
3) Předpokládaný rozsah povrchové dopravy v dané oblasti.
4) Návrh organizace náhradní povrchové dopravy.
Zásady pro vypracování
1) Současný stav organizace náhradní povrchové dopravy při přerušení provozu metra.
2) Analýza současného stavu povrchové dopravy v řešené části Prahy.
3) Předpokládaný rozsah povrchové dopravy v dané oblasti.
4) Návrh organizace náhradní povrchové dopravy.
Seznam doporučené literatury
[1] Bulíček, J. a kol.: Modelování technologických procesů v dopravě. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2011.
[2] Linda B.: Stochastické modely operačního výzkumu. Bratislava: STATIS, 2004.
[3] Linda B.: Pravděpodobnost. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2011.
[4] Interní materiály Dopravního podniku hl. m. Prahy: Dopravně-organizační opatření dopravního ředitele, Oběžník dopravního ředitele.
[5] Bradová, Eliška. Územně analytické podklady hl. m. Prahy, [online]. Portál územního plánování hl. m. Prahy, Institut plánování a rozvoje hlavního města Prahy 2013. 25. září 2012 [cit. 2013-11-15].
Dostupné z: http://www.uppraha.cz/clanek/47/uzemne-analyticke-podklady
Seznam doporučené literatury
[1] Bulíček, J. a kol.: Modelování technologických procesů v dopravě. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2011.
[2] Linda B.: Stochastické modely operačního výzkumu. Bratislava: STATIS, 2004.
[3] Linda B.: Pravděpodobnost. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2011.
[4] Interní materiály Dopravního podniku hl. m. Prahy: Dopravně-organizační opatření dopravního ředitele, Oběžník dopravního ředitele.
[5] Bradová, Eliška. Územně analytické podklady hl. m. Prahy, [online]. Portál územního plánování hl. m. Prahy, Institut plánování a rozvoje hlavního města Prahy 2013. 25. září 2012 [cit. 2013-11-15].
Dostupné z: http://www.uppraha.cz/clanek/47/uzemne-analyticke-podklady
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student úspěšně obhájil diplomovou práci a uspokojivě zodpověděl všechny otázky zkušební komise.