Cílem práce je vytvořit desktopovou aplikaci ve 2D grafice pro karetní hru Žolíky s využitím počítačové sítě. Aplikace umožňuje každému hráči vytvořit server nebo připojit se k jednomu vybranému serveru. Na začátku práce jsou popsány pravidla karetní hry Žolíky, dále použité technologie a nástroje. V závěru práce je popsán návrh, implementace a testování aplikace.
Anotace v angličtině
The objective of this thesis is to make a desktop application for the card game Jokers with using computer networks. Application allows each player to establish a server or join one selected server. At the beginning of the work described rules of Jokers and also used technology and tools. The conclusion describes the design, implementation and testing application.
Cílem práce je vytvořit desktopovou aplikaci ve 2D grafice pro karetní hru Žolíky s využitím počítačové sítě. Aplikace umožňuje každému hráči vytvořit server nebo připojit se k jednomu vybranému serveru. Na začátku práce jsou popsány pravidla karetní hry Žolíky, dále použité technologie a nástroje. V závěru práce je popsán návrh, implementace a testování aplikace.
Anotace v angličtině
The objective of this thesis is to make a desktop application for the card game Jokers with using computer networks. Application allows each player to establish a server or join one selected server. At the beginning of the work described rules of Jokers and also used technology and tools. The conclusion describes the design, implementation and testing application.
Cílem bakalářské práce je implementace vybrané karetní hry pro osobní počítač. Aplikace bude vytvořena ve vyšším programovacím jazyce Java. Aplikace bude umožňovat vzdálenou komunikaci více hráčů pomocí počítačové sítě - pomocí vytvořeného serveru, na nějž se budou jednotliví uživatelé připojovat. Hra bude implementována jako desktopová aplikace s využitím 2D grafiky a běžného grafického uživatelského rozhraní. Návrh aplikace bude proveden na základě grafického jazyka UML. Zdrojové kódy budou testovány pomocí jednotkových testů (JUnit).
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je implementace vybrané karetní hry pro osobní počítač. Aplikace bude vytvořena ve vyšším programovacím jazyce Java. Aplikace bude umožňovat vzdálenou komunikaci více hráčů pomocí počítačové sítě - pomocí vytvořeného serveru, na nějž se budou jednotliví uživatelé připojovat. Hra bude implementována jako desktopová aplikace s využitím 2D grafiky a běžného grafického uživatelského rozhraní. Návrh aplikace bude proveden na základě grafického jazyka UML. Zdrojové kódy budou testovány pomocí jednotkových testů (JUnit).
Seznam doporučené literatury
1. KEOGH, James a [překlad Ivo FOŘT]. Java bez předchozích znalostí: průvodce pro samouky. Vyd. 1. Brno: CP Books, 2005. ISBN 9788025108390.
2. ECKEL, Bruce. Thinking in Java. 4th ed. Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall, c2006, 1482 p. ISBN 9780131872486.
Seznam doporučené literatury
1. KEOGH, James a [překlad Ivo FOŘT]. Java bez předchozích znalostí: průvodce pro samouky. Vyd. 1. Brno: CP Books, 2005. ISBN 9788025108390.
2. ECKEL, Bruce. Thinking in Java. 4th ed. Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall, c2006, 1482 p. ISBN 9780131872486.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Cílem práce bylo vytvořit desktopovou aplikaci ve 2D grafice pro karetní hru Žolíky s využitím počítačové sítě. Aplikace umožňuje každému hráči vytvořit server nebo připojit se k jednomu vybranému serveru. Na začátku práce jsou popsány pravidla karetní hry Žolíky, dále použité technologie a nástroje. V závěru práce je popsán návrh, implementace a testování aplikace. Cíl bakalářské práce se podařilo splnit - došlo k vytvoření aplikace a otestování vybraných částí kódu pomocí jednotkových testů.