Informace o kvalifikační práci Das Deutschlandbild in den tschechischen Medien - am Beispiel des öffentlich-rechtlichen Fernsehsenders ČT1 im Zeitraum von Januar bis Juli 2012.
Práce se zabývá médii, jejich vznikem, rozvojem a veřejnoprávní televizní stanicí Česká televize. Stěžejním bodem bakalářské práce je praktická část a analýza programů České televize v období od 1. 1. 2012 do 31. 7. 2012, jak často a v jaké formě je Německo divákům prezentováno.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the media, their origin, development and public television broadcaster Czech Television. The pivotal point of the thesis is a practical part and analysis of the Czech Television channels from 1. 1. 2012 to 31. 7. 2012, how often and in what form Germany is presented to its viewers.
Klíčová slova
Masová média, televizní stanice ČT1, televize, vysílání, obraz Německa, česko- německé vztahy.
Klíčová slova v angličtině
mass media, tv channel - ČT1, Tv- television, broadcast, Image of Germany, Czech-German relations
Rozsah průvodní práce
74 s. (75 869 znaků)
Jazyk
NE
Anotace
Práce se zabývá médii, jejich vznikem, rozvojem a veřejnoprávní televizní stanicí Česká televize. Stěžejním bodem bakalářské práce je praktická část a analýza programů České televize v období od 1. 1. 2012 do 31. 7. 2012, jak často a v jaké formě je Německo divákům prezentováno.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the media, their origin, development and public television broadcaster Czech Television. The pivotal point of the thesis is a practical part and analysis of the Czech Television channels from 1. 1. 2012 to 31. 7. 2012, how often and in what form Germany is presented to its viewers.
Klíčová slova
Masová média, televizní stanice ČT1, televize, vysílání, obraz Německa, česko- německé vztahy.
Klíčová slova v angličtině
mass media, tv channel - ČT1, Tv- television, broadcast, Image of Germany, Czech-German relations
Zásady pro vypracování
V teoretické části práce je ČT 1 představena jako důležitý nosič informací v rámci českých médií. Bude zaznamenáno, jakou roli hrají média (speciálně televize) v české společnosti. Dále budou vysvětleny pojmy jako média, tvoření názorů a mediální obraz Německa. Základem práce bude nabídka programu televize a její vliv na názorový rozvoj obyvatelstva. V praktické části bude analyzován program tříměsíčního časového období, příspěvky, které jsou vysílány (dokumenty, filmy, diskuze, zprávy atd.)a to, jaký obraz Německa bude divákům zprostředkován.
Zásady pro vypracování
V teoretické části práce je ČT 1 představena jako důležitý nosič informací v rámci českých médií. Bude zaznamenáno, jakou roli hrají média (speciálně televize) v české společnosti. Dále budou vysvětleny pojmy jako média, tvoření názorů a mediální obraz Německa. Základem práce bude nabídka programu televize a její vliv na názorový rozvoj obyvatelstva. V praktické části bude analyzován program tříměsíčního časového období, příspěvky, které jsou vysílány (dokumenty, filmy, diskuze, zprávy atd.)a to, jaký obraz Německa bude divákům zprostředkován.
Seznam doporučené literatury
BŘEZINA, I.: Média a moc. Vobotia. Praha 2000.
JASPERS, K.: Werden wir richtig informiert? Massenmedien und Publikum. Verlag Ehrenwirth. München 1964.
JIRÁK, J./KÖPPLOVÁ, B.: Média a společnost. Stručný úvod do studia médií a mediální komunikace. Portal. Praha 2003. 80-7178-697-7.
LUHMANN, N.: Die Realität der Massenmedien. Westdeutscher Verlag. Köln-Opöaden 1996. 978-3-531-16666-7.
PROUZA, P. a kol.: Češi a Němci ? historická tabu. Prago Media. Praha 1995.
Seznam doporučené literatury
BŘEZINA, I.: Média a moc. Vobotia. Praha 2000.
JASPERS, K.: Werden wir richtig informiert? Massenmedien und Publikum. Verlag Ehrenwirth. München 1964.
JIRÁK, J./KÖPPLOVÁ, B.: Média a společnost. Stručný úvod do studia médií a mediální komunikace. Portal. Praha 2003. 80-7178-697-7.
LUHMANN, N.: Die Realität der Massenmedien. Westdeutscher Verlag. Köln-Opöaden 1996. 978-3-531-16666-7.
PROUZA, P. a kol.: Češi a Němci ? historická tabu. Prago Media. Praha 1995.