Předmětem této diplomové práce je spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení. V první kapitole jsou všeobecně charakterizovány teoretické aspekty měření spokojenosti zákazníků se službami. Následně je zanalyzován současný stav měření spokojenosti zákazníků České pošty, s.p., ze kterého jsou poté navržena řešení na zlepšení systému měření spokojenosti se službami České pošty, s.p.
Anotace v angličtině
The main core of the master thesis aimed at customer´s satisfaction with a level of services of Česká pošta, s.p., as well as, improvement proposals. The first part generally characterizes of theoretical aspects measurement of customer satisfaction with services of Česká Pošta, s.p. Next part analyzes the current state of customer´s satisfaction measurement of Česká pošta, s.p. The realised analysation provides proposals to improve the system of measurement of customer´s satisfaction with the services of Česká pošta, s.p.
Klíčová slova
spokojenost, Česká pošta, s.p., zákazníci, poštovní služby, dotazník
Klíčová slova v angličtině
satisfaction, Česká pošta, s.p., customers, postal services, questionnaire
Rozsah průvodní práce
67 s. ,5 s. priloh
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem této diplomové práce je spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení. V první kapitole jsou všeobecně charakterizovány teoretické aspekty měření spokojenosti zákazníků se službami. Následně je zanalyzován současný stav měření spokojenosti zákazníků České pošty, s.p., ze kterého jsou poté navržena řešení na zlepšení systému měření spokojenosti se službami České pošty, s.p.
Anotace v angličtině
The main core of the master thesis aimed at customer´s satisfaction with a level of services of Česká pošta, s.p., as well as, improvement proposals. The first part generally characterizes of theoretical aspects measurement of customer satisfaction with services of Česká Pošta, s.p. Next part analyzes the current state of customer´s satisfaction measurement of Česká pošta, s.p. The realised analysation provides proposals to improve the system of measurement of customer´s satisfaction with the services of Česká pošta, s.p.
Klíčová slova
spokojenost, Česká pošta, s.p., zákazníci, poštovní služby, dotazník
Klíčová slova v angličtině
satisfaction, Česká pošta, s.p., customers, postal services, questionnaire
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretické aspekty měření spokojenosti zákazníků v oblasti služeb
2. Analýza stávajícího stavu měření spokojenosti zákazníků u České pošty, s.p.
3. Návrh systému měření spokojenosti zákazníků u vybrané pobočky České pošty, s.p.
4. Ekonomické a procesní zhodnocení navrhovaného řešení
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretické aspekty měření spokojenosti zákazníků v oblasti služeb
2. Analýza stávajícího stavu měření spokojenosti zákazníků u České pošty, s.p.
3. Návrh systému měření spokojenosti zákazníků u vybrané pobočky České pošty, s.p.
4. Ekonomické a procesní zhodnocení navrhovaného řešení
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Problematiku řešenou ve svém diplomovém projektu dokázala diplomantka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Odpovědi na připomínky oponenta měla velmi dobře připraveny. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla.