Práce se zaměřuje na otázku destinačního marketingu ve vazbě na sociální sítě. Pozornost je věnována především samotnému marketingu na sociální síti Facebook a ostatních sociálních sítích. Je provedena analýza oficiální facebookové stránky destinace Východní Čechy, a to ze dvou úhlů pohledů. V praktické části je navržen systém zlepšení.
Anotace v angličtině
The work focuses on the question of destination marketing in relation to the social network. Marketing on social network, marketing on Facebook and analysis of Facebook page options are defined here. In the analytic part, the analysis of official Facebook page of destination Eastern Bohemia is made. The analysis has two points of view. In the practical part is the system improvement.
Klíčová slova
sociální sítě, Facebook, destinační marketing, Východní Čechy, Facebook Insight
Klíčová slova v angličtině
social network, Facebook, destination marketing, East Bohemia, Facebook Insight
Rozsah průvodní práce
63 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zaměřuje na otázku destinačního marketingu ve vazbě na sociální sítě. Pozornost je věnována především samotnému marketingu na sociální síti Facebook a ostatních sociálních sítích. Je provedena analýza oficiální facebookové stránky destinace Východní Čechy, a to ze dvou úhlů pohledů. V praktické části je navržen systém zlepšení.
Anotace v angličtině
The work focuses on the question of destination marketing in relation to the social network. Marketing on social network, marketing on Facebook and analysis of Facebook page options are defined here. In the analytic part, the analysis of official Facebook page of destination Eastern Bohemia is made. The analysis has two points of view. In the practical part is the system improvement.
Klíčová slova
sociální sítě, Facebook, destinační marketing, Východní Čechy, Facebook Insight
Klíčová slova v angličtině
social network, Facebook, destination marketing, East Bohemia, Facebook Insight
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Sociální sítě a jejich význam pro marketingovou komunikaci
2. Analýza současného stavu využití sociálních sítí v marketingové komunikaci destinací cestovního ruchu
3. Možnosti využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané destinace cestovního ruchu
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Sociální sítě a jejich význam pro marketingovou komunikaci
2. Analýza současného stavu využití sociálních sítí v marketingové komunikaci destinací cestovního ruchu
3. Možnosti využití sociálních sítí v marketingové komunikaci vybrané destinace cestovního ruchu
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázal student odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagoval pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl.
Student zodpověděl otázky předsedy komise:
Proč neuvádíte ve své práci finanční rozpočet pro realizaci Vašich návrhů? Jakým způsobem byste ověřil, že bylo zavedení Vašich návrhů přínosné?
Vysvětlete slabou stránku nulové investice, kterou uvádíte ve SWOT analýze.