Diplomová práce se zabývá analýzou zákazníka společnosti WOODCOTE CZ, a.s. V první části jsou popsány teoretické znalosti týkající se dané problematiky. Ve druhé části jsou využity tyto poznatky s cílem segmentovat zákazníky a zjistit jejich hodnotu pro podnik Na základě provedené analýzy jsou výsledky vyhodnoceny a následně je navržena strategie budování vztahu se zákazníkem.
Anotace v angličtině
This thesis deals with customer analysis in the company WOODCOTE CZ, a.s. In the first part theoretical knowledge of a subject is gathered, the second part is focused on practical use of findings and a customer evaluation. Based on analysis, results are analysed and the strategy of building the relationship with a customer is designed afterwards.
Klíčová slova
Analýza zákazníka, hodnota zákazníka, customer life time value, řízení vztahu se zákazníkem, RFM analýza
Klíčová slova v angličtině
Customer analysis, customer value, customer life time value, customer relationship management, RFM analysis
Rozsah průvodní práce
74 s. (128 314 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá analýzou zákazníka společnosti WOODCOTE CZ, a.s. V první části jsou popsány teoretické znalosti týkající se dané problematiky. Ve druhé části jsou využity tyto poznatky s cílem segmentovat zákazníky a zjistit jejich hodnotu pro podnik Na základě provedené analýzy jsou výsledky vyhodnoceny a následně je navržena strategie budování vztahu se zákazníkem.
Anotace v angličtině
This thesis deals with customer analysis in the company WOODCOTE CZ, a.s. In the first part theoretical knowledge of a subject is gathered, the second part is focused on practical use of findings and a customer evaluation. Based on analysis, results are analysed and the strategy of building the relationship with a customer is designed afterwards.
Klíčová slova
Analýza zákazníka, hodnota zákazníka, customer life time value, řízení vztahu se zákazníkem, RFM analýza
Klíčová slova v angličtině
Customer analysis, customer value, customer life time value, customer relationship management, RFM analysis
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analýza stávajících zákazníků a návrh strategie budování vztahu se zákazníkem.
Osnova:
- Vymezení základních teoretických pojmů.
- Charakteristika vybraného podniku.
- Analýza podniku, jeho prostředí (analýza zákazníka).
- Návrh řízení vztahu se zákazníkem.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analýza stávajících zákazníků a návrh strategie budování vztahu se zákazníkem.
Osnova:
- Vymezení základních teoretických pojmů.
- Charakteristika vybraného podniku.
- Analýza podniku, jeho prostředí (analýza zákazníka).
- Návrh řízení vztahu se zákazníkem.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
LOŠŤÁKOVÁ, Hana a kol. Diferencované řízení vztahů se zákazníky: Moderní strategie růstu výkonnosti podniku. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 268 s. ISBN 978-80-247-3155-1.
SOMAN, Dilip, N-MARANDI, Sara. Managing customer value: One stage at a time. Singapore Word Scientific, 2010. 401 s. ISBN 981-283-827-9.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
LOŠŤÁKOVÁ, Hana a kol. Diferencované řízení vztahů se zákazníky: Moderní strategie růstu výkonnosti podniku. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 268 s. ISBN 978-80-247-3155-1.
SOMAN, Dilip, N-MARANDI, Sara. Managing customer value: One stage at a time. Singapore Word Scientific, 2010. 401 s. ISBN 981-283-827-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Název práce: Analýza zákazníka vybrané organizace
Otázky a připomínky vedoucí práce k obhajobě: 1) Pro RFM analýzu autorka využila MS Excel a software SPSS Clementine. V čem se liší výstupy získané pomocí těchto nástrojů?, 2) Do jaké míry jsou zpracovaná data využitelná pro zkoumanou organizaci? Otázky a připomínky oponenta práce k obhajobě: Jednou ze zásad správně nastaveného CRM je zjistit, co přesně motivuje zákazníky od jednorázové koupě k dlouhodobému vztahu k prodávajícímu. Na jaké oblasti řízení vztahů se zákazníky by se měla firma zaměřit, resp. které důležité informace o zákazníkovi by měla znát?