Záměrem bakalářské práce je vysvětlení vzdělávacích cílů, systému a organizaci vzdělávání zaměstnanců v podnikatelské organizaci, následné zmapování těchto složek v daném podniku a nástin možného zlepšení v daném podniku. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy vzdělávací cíle, systém a organizace vzdělávání. Praktická část je zaměřena na konkrétní podnik a jeho vzdělávání. Poslední část práce je zaměřena na doporučení zlepšení vzdělávání pro podnik.
Annotation in English
The aim of this bachelor thesis is to explain the educational goals, systems and educational organization of workers in business organization, then mapping of these components in the company and outline of possible improvements in specific company. There are explained notions of educational goals, system and educational organization in the theoretical part. Practical part is focused on specific establishment and its education. The last part of thesis is focused on recommendations of education improvements for the company.
Keywords
Firemní vzdělávání, vzdělávací cíle, vzdělávací systém, organizace vzdělávání.
Keywords in English
Corporate education, educational targets, education system, organization of education.
Length of the covering note
59 s. (90 437 znaků vč. mezer)
Language
CZ
Annotation
Záměrem bakalářské práce je vysvětlení vzdělávacích cílů, systému a organizaci vzdělávání zaměstnanců v podnikatelské organizaci, následné zmapování těchto složek v daném podniku a nástin možného zlepšení v daném podniku. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy vzdělávací cíle, systém a organizace vzdělávání. Praktická část je zaměřena na konkrétní podnik a jeho vzdělávání. Poslední část práce je zaměřena na doporučení zlepšení vzdělávání pro podnik.
Annotation in English
The aim of this bachelor thesis is to explain the educational goals, systems and educational organization of workers in business organization, then mapping of these components in the company and outline of possible improvements in specific company. There are explained notions of educational goals, system and educational organization in the theoretical part. Practical part is focused on specific establishment and its education. The last part of thesis is focused on recommendations of education improvements for the company.
Keywords
Firemní vzdělávání, vzdělávací cíle, vzdělávací systém, organizace vzdělávání.
Keywords in English
Corporate education, educational targets, education system, organization of education.
Research Plan
Cílem práce je nastínit základní vzdělávací cíle a systémy vzdělávání pracovníků ve všech podnikatelských organizací a následné zmapování vzdělávacích cílů a systémů v dané organizaci. Zmapování těchto cílů bude na základě konzultace s danou organizací a prostudování jejích materiálů. Výstupem práce bude analýza vzdělávání v daném podniku a nástin možného zlepšení.
Osnova:
- Vzdělávací cíle, systémy a organizace vzdělávání pracovníků v podnikatelské organizaci obecně.
- Vzdělávací cíle, systémy a organizace vzdělávání pracovníků v dané organizaci.
- Analýza vzdělávání v daném podniku.
- Nástin možného zlepšení vzdělávání v daném podniku.
Research Plan
Cílem práce je nastínit základní vzdělávací cíle a systémy vzdělávání pracovníků ve všech podnikatelských organizací a následné zmapování vzdělávacích cílů a systémů v dané organizaci. Zmapování těchto cílů bude na základě konzultace s danou organizací a prostudování jejích materiálů. Výstupem práce bude analýza vzdělávání v daném podniku a nástin možného zlepšení.
Osnova:
- Vzdělávací cíle, systémy a organizace vzdělávání pracovníků v podnikatelské organizaci obecně.
- Vzdělávací cíle, systémy a organizace vzdělávání pracovníků v dané organizaci.
- Analýza vzdělávání v daném podniku.
- Nástin možného zlepšení vzdělávání v daném podniku.
Recommended resources
BARTÁK, J. Vzdělávání ve firmě. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2007. 162 s. Management studium. ISBN 978-80-86851-68-6.
BARTOŇKOVÁ, H. Firemní vzdělávání: Strategický přístup ke vzdělávání pracovníků. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 208 s. ISBN 978-80-247-2914-5.
EVANGELU, J. E., BOMMEL, van F., JUŘIČKA, O. Efektivita vzdělávání: jak získat zpět vložené investice do rozvoje zaměstnanců. Vyd. 1. Ostrava: Key Publishing, 2013. 135 s. Monografie (Key Publishing). ISBN 978-80-7418-197-9.
FOLWARCZNÁ, I. Rozvoj a vzdělávání manažerů. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 238 s. Manažer. ISBN 978-80-247-3067-7.
HRONÍK, F. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. Vyd. 1. Praha: Grada, 2007. 233 s. ISBN 978-80-247-1457-8.
KUBEŠ, M. 360stupňová zpětná vazba jako nástroj rozvoje lidí. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 147 s. ISBN 978-80-247-2314-3.
MARQUARDT, M. J. Action Learning: účinná metoda řešení problémů a nácviku interpersonálních dovedností pro vedení a rozvoj týmů. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2011. 227 s. ISBN 978-80-7261-229-1.
VODÁK, J., KUCHARČÍKOVÁ, A. Efektivní vzdělávání zaměstnanců. 2., aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2011. 237 s. Management (Grada). ISBN 978-80-247-3651-8.
VOJTOVIČ, S. Koncepce personálního řízení a řízení lidských zdrojů. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. 186 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3948-9.
Recommended resources
BARTÁK, J. Vzdělávání ve firmě. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2007. 162 s. Management studium. ISBN 978-80-86851-68-6.
BARTOŇKOVÁ, H. Firemní vzdělávání: Strategický přístup ke vzdělávání pracovníků. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 208 s. ISBN 978-80-247-2914-5.
EVANGELU, J. E., BOMMEL, van F., JUŘIČKA, O. Efektivita vzdělávání: jak získat zpět vložené investice do rozvoje zaměstnanců. Vyd. 1. Ostrava: Key Publishing, 2013. 135 s. Monografie (Key Publishing). ISBN 978-80-7418-197-9.
FOLWARCZNÁ, I. Rozvoj a vzdělávání manažerů. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 238 s. Manažer. ISBN 978-80-247-3067-7.
HRONÍK, F. Rozvoj a vzdělávání pracovníků. Vyd. 1. Praha: Grada, 2007. 233 s. ISBN 978-80-247-1457-8.
KUBEŠ, M. 360stupňová zpětná vazba jako nástroj rozvoje lidí. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 147 s. ISBN 978-80-247-2314-3.
MARQUARDT, M. J. Action Learning: účinná metoda řešení problémů a nácviku interpersonálních dovedností pro vedení a rozvoj týmů. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2011. 227 s. ISBN 978-80-7261-229-1.
VODÁK, J., KUCHARČÍKOVÁ, A. Efektivní vzdělávání zaměstnanců. 2., aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2011. 237 s. Management (Grada). ISBN 978-80-247-3651-8.
VOJTOVIČ, S. Koncepce personálního řízení a řízení lidských zdrojů. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. 186 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3948-9.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Cílem práce bylo v teoretické části práce na základě studia odborných pramenů popsat základní principy systémů manažerského vzdělávání. Toto následně analyzovat na vybrané podnikatelské organizaci, včetně vypracování variantních plánů vzděláváni manažerů v této instituci. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce:
1.) Jak přijalo vedení podniku Vaši práci - především pokud se týká návrhu na úpravy organizace manažerského vzdělávání? 2.) Nakolik je fakticky reálné přijetí navrhovaných úprav ze strany vedení firmy?