Komunikace veřejné správy s veřejnsotí je citlivé téma, protože zde dochází ke kontaktu státu a občana. Z tohoto důvodu je nutné profesionálního jednání úředníků, protože to jsou právě oni, kdo reprezentují stát. Cílem této práce je teoreticky popsat problematiku komunikace a zhodnotit poznatky provedeného empirického šetření.
Anotace v angličtině
Communication between public administration and the public is a sensitive issue because there is an interaction of state and citizens. Therefore it is necessary professional conduct of civil servants, because they are the ones who represent the state. The aim of this work is to describe theoretically the problems of communication and evaluate the findings amde by empirical research.
Klíčová slova
komunikace, magistrát, úřady, veřejná správa
Klíčová slova v angličtině
communication, municipality, authorities, public administration
Rozsah průvodní práce
50 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Komunikace veřejné správy s veřejnsotí je citlivé téma, protože zde dochází ke kontaktu státu a občana. Z tohoto důvodu je nutné profesionálního jednání úředníků, protože to jsou právě oni, kdo reprezentují stát. Cílem této práce je teoreticky popsat problematiku komunikace a zhodnotit poznatky provedeného empirického šetření.
Anotace v angličtině
Communication between public administration and the public is a sensitive issue because there is an interaction of state and citizens. Therefore it is necessary professional conduct of civil servants, because they are the ones who represent the state. The aim of this work is to describe theoretically the problems of communication and evaluate the findings amde by empirical research.
Klíčová slova
komunikace, magistrát, úřady, veřejná správa
Klíčová slova v angličtině
communication, municipality, authorities, public administration
Zásady pro vypracování
Cílem práce je klasifikace a analýza komunikačních forem municipality ve vztahu k její akceptaci občany.
Osnova:
- Magistrát krajského města - zhodnocení stávajícího stavu
- Typologie komunikace s veřejností
- Sběr a předzpracování dat
- Aplikace na komunikaci magistrátu s veřejností
- Interpretace a vizualizace získaných výsledků
Zásady pro vypracování
Cílem práce je klasifikace a analýza komunikačních forem municipality ve vztahu k její akceptaci občany.
Osnova:
- Magistrát krajského města - zhodnocení stávajícího stavu
- Typologie komunikace s veřejností
- Sběr a předzpracování dat
- Aplikace na komunikaci magistrátu s veřejností
- Interpretace a vizualizace získaných výsledků
Seznam doporučené literatury
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD. Město Pardubice v číslech. Pardubice: Český statistický úřad, 2007. 187 s. ISBN 978-80-250-1498-1.
HEGER, V. Komunikace ve veřejné správě. Praha: Grada, 2012. 256 s. ISBN 978-80-247-3779-9.
KOPECKÝ, L. Public relations dějiny - teorie - praxe. Praha: Grada, 2013. 238 s. ISBN 978-80-247-4229-8.
SVOBODA, V. Public relations moderně a účinně. Praha: Grada, 2006. 240 s. ISBN 80-247-0564-8.
URBAN, L., DUBSKÝ J., MURDZA K. Masová komunikace a veřejné mínění. Praha: Grada, 2011. 230 s. ISBN 978-80-247-3563-4.
Seznam doporučené literatury
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD. Město Pardubice v číslech. Pardubice: Český statistický úřad, 2007. 187 s. ISBN 978-80-250-1498-1.
HEGER, V. Komunikace ve veřejné správě. Praha: Grada, 2012. 256 s. ISBN 978-80-247-3779-9.
KOPECKÝ, L. Public relations dějiny - teorie - praxe. Praha: Grada, 2013. 238 s. ISBN 978-80-247-4229-8.
SVOBODA, V. Public relations moderně a účinně. Praha: Grada, 2006. 240 s. ISBN 80-247-0564-8.
URBAN, L., DUBSKÝ J., MURDZA K. Masová komunikace a veřejné mínění. Praha: Grada, 2011. 230 s. ISBN 978-80-247-3563-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Cílem práce je klasifikace a analýza komunikačních forem municipality ve vztahu k její akceptaci občany.
Otázky k práci: Které formy komunikace magistrátu pokládáte za nejúčinnější? Jak vidíte vývoj dané problematiky pro budoucno?