Tato bakalářská práce se zabývá rozborem nákladů na reklamu ve společnosti Trigi, s. r. o. V teoretické části se zaměřuje na formy propagace produktů firmy, tedy osobním prodejem, podporou prodeje, reklamou a public relations. Dále se zabývá efektivitou reklamy. V praktické části je představena firma Trigi, s. r. o. a formy reklamy, které používá. Je proveden rozbor nákladů na reklamu v jednotlivých letech. V závěrečné části je zhodnocení efektivnosti nákladů na reklamu a návrh na možná zlepšení.
Klíčová slova
Anotace v angličtině
This bachelor thesis analyses the advertisement costs of the selected company, Trigi, s. r. o. The theoretical part focuses on company products forms of promotion, i.e. personal selling, sales promotion, advertisement, and public relations. It also deals with advertisement effectiveness. Trigi, s. r. o. and the forms of advertisement the company uses are introduced in the practical part. The analysis of advertisement costs in selected years is provided. The final part includes the evaluation of the advertisement costs effectiveness and provides suggestions for possible improvements.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, reklama, efektivnost, komunikace, propagace
Klíčová slova v angličtině
Marketing communation, sales promotion, personal selling, public relations, advertisement, effectivness, communation, promotion
Rozsah průvodní práce
63 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá rozborem nákladů na reklamu ve společnosti Trigi, s. r. o. V teoretické části se zaměřuje na formy propagace produktů firmy, tedy osobním prodejem, podporou prodeje, reklamou a public relations. Dále se zabývá efektivitou reklamy. V praktické části je představena firma Trigi, s. r. o. a formy reklamy, které používá. Je proveden rozbor nákladů na reklamu v jednotlivých letech. V závěrečné části je zhodnocení efektivnosti nákladů na reklamu a návrh na možná zlepšení.
Klíčová slova
Anotace v angličtině
This bachelor thesis analyses the advertisement costs of the selected company, Trigi, s. r. o. The theoretical part focuses on company products forms of promotion, i.e. personal selling, sales promotion, advertisement, and public relations. It also deals with advertisement effectiveness. Trigi, s. r. o. and the forms of advertisement the company uses are introduced in the practical part. The analysis of advertisement costs in selected years is provided. The final part includes the evaluation of the advertisement costs effectiveness and provides suggestions for possible improvements.
Klíčová slova
Marketingová komunikace, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, reklama, efektivnost, komunikace, propagace
Klíčová slova v angličtině
Marketing communation, sales promotion, personal selling, public relations, advertisement, effectivness, communation, promotion
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zabývat se formami propagace a reklamy produktů podniku, zhodnotit, jak se projevují náklady na reklamu v hospodaření podniku, efektivnost reklamy, bude proveden rozbor nákladů na reklamu ve vybrané firmě (firmách) s použitím kvantitativních prostředků.
Osnova:
- Způsoby propagace a jejich nákladovost.
- Efektivnost reklamy.
- Rozbor nákladů na reklamu a vliv na hospodářský výsledek ve vybraném podniku.
- Interpretace získaných výsledků.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zabývat se formami propagace a reklamy produktů podniku, zhodnotit, jak se projevují náklady na reklamu v hospodaření podniku, efektivnost reklamy, bude proveden rozbor nákladů na reklamu ve vybrané firmě (firmách) s použitím kvantitativních prostředků.
Osnova:
- Způsoby propagace a jejich nákladovost.
- Efektivnost reklamy.
- Rozbor nákladů na reklamu a vliv na hospodářský výsledek ve vybraném podniku.
- Interpretace získaných výsledků.
Seznam doporučené literatury
FORET, M. a kol. Marketing - základy a principy. Praha: Computer Press, 2005.
TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000, 602 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN 80-716-9997-7.
VACULÍK, J. Marketing. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2011.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010, 208 s. Marketing (Grada). ISBN 978-80-247-3492-7.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 221 s. ISBN 80-247-9067-X.
Seznam doporučené literatury
FORET, M. a kol. Marketing - základy a principy. Praha: Computer Press, 2005.
TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000, 602 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN 80-716-9997-7.
VACULÍK, J. Marketing. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2011.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010, 208 s. Marketing (Grada). ISBN 978-80-247-3492-7.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 221 s. ISBN 80-247-9067-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Cílem práce jsou formami propagace a reklamy produktů podniku, zhodnotí, jak se projevují náklady na reklamu v hospodaření podniku, efektivnost reklamy, bude proveden rozbor nákladů na reklamu ve vybrané firmě (firmách) s použitím kvantitativních prostředků. Student seznámil komisi se závěry práce a odpověděl na otázky položené vedoucím práce:
Hospodářský výsledek firny Trigi s.r.o. je z velké míry dán prodejem výrobků formou výběrových řízení. Jak takové výběrové řízení z pohledu firmy probíhá a čím lze ovlivnit úspěšnost firmy.