Bakalářská práce se zabývá redakčními systémy. Je zaměřena na jejich charakteristiku a vzájemné porovnání. Hlavním cílem je přiblížení použití redakčních systémů pro účely elektronické komerce. Součástí práce je příprava podkladů pro kapitolu e-kurzu zabývající se redakčními systémy Elektronický obchod.
Anotace v angličtině
Bachelor's thesis deals with editorial's systems. It focus on theirs characteric features and comparison each other. The main goal is an explanation how editorial's systems are using for electronic commerce purposes. One part of the work is the preparation of materials for chapter e-course dealing with Electronic business.
Klíčová slova
Redakční systémy, e-commerce, PrestaShop, Magento, OsCommerce. Zen Cart, VirtueMart, OpenCart
Klíčová slova v angličtině
Editorial's systems, e-commerce, PrestaShop, Magento, OsCommerce. Zen Cart, VirtueMart, OpenCart
Rozsah průvodní práce
41
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá redakčními systémy. Je zaměřena na jejich charakteristiku a vzájemné porovnání. Hlavním cílem je přiblížení použití redakčních systémů pro účely elektronické komerce. Součástí práce je příprava podkladů pro kapitolu e-kurzu zabývající se redakčními systémy Elektronický obchod.
Anotace v angličtině
Bachelor's thesis deals with editorial's systems. It focus on theirs characteric features and comparison each other. The main goal is an explanation how editorial's systems are using for electronic commerce purposes. One part of the work is the preparation of materials for chapter e-course dealing with Electronic business.
Klíčová slova
Redakční systémy, e-commerce, PrestaShop, Magento, OsCommerce. Zen Cart, VirtueMart, OpenCart
Klíčová slova v angličtině
Editorial's systems, e-commerce, PrestaShop, Magento, OsCommerce. Zen Cart, VirtueMart, OpenCart
Zásady pro vypracování
Cílem práce je sestavit sadu kritérií pro srovnání redakčních systémů, které mají dostupné pluginy pro e-commerce, a následně je dle těchto kritérií srovnat. Součástí práce je příprava podkladů pro část e-kurzu Elektronický obchod.
Osnova:
Definice základních pojmů z oblasti e-commerce.
Charakteristika vybraných redakčních systémů.
Srovnání vybraných redakčních systémů.
Příprava podkladů pro e-kurz Elektronický obchod.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je sestavit sadu kritérií pro srovnání redakčních systémů, které mají dostupné pluginy pro e-commerce, a následně je dle těchto kritérií srovnat. Součástí práce je příprava podkladů pro část e-kurzu Elektronický obchod.
Osnova:
Definice základních pojmů z oblasti e-commerce.
Charakteristika vybraných redakčních systémů.
Srovnání vybraných redakčních systémů.
Příprava podkladů pro e-kurz Elektronický obchod.
Seznam doporučené literatury
HORŇÁKOVÁ, Michaela. 333 tipů a triků pro WordPress. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 304 s. 333 tipů a triků. ISBN 978-80-251-3443-6.
POLZER, Jan. Drupal: podrobný průvodce tvorbou a správou webů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, 262 s. ISBN 978-80-251-1946-4.
RAHMEL, Dan. Joomla!: podrobný průvodce tvorbou a správou webů. Vyd. 1. Překlad Ondřej Gibl. Brno: Computer Press, 2010, 382 s. ISBN 978-80-251-2714-8.
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: BEN - technická literatura, 2006, 351 s. ISBN 80-730-0195-0.
Seznam doporučené literatury
HORŇÁKOVÁ, Michaela. 333 tipů a triků pro WordPress. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 304 s. 333 tipů a triků. ISBN 978-80-251-3443-6.
POLZER, Jan. Drupal: podrobný průvodce tvorbou a správou webů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, 262 s. ISBN 978-80-251-1946-4.
RAHMEL, Dan. Joomla!: podrobný průvodce tvorbou a správou webů. Vyd. 1. Překlad Ondřej Gibl. Brno: Computer Press, 2010, 382 s. ISBN 978-80-251-2714-8.
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: BEN - technická literatura, 2006, 351 s. ISBN 80-730-0195-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila komisi výsledky bakalářské práce Redakční systémy pro e-commerce. Studentka definovala cíl, postup řešení a prezentovala výstupy své práce. Na otázky odpovídala pohotově: Proč jste si nevybrala známější systémy jako např. wordpress? Jaké metody na základě kritérií jste se učila během studia? Co znamená otazník ve srovnávacích tabulkách? Na základě čeho jste navrhla a zvolila sadu kritérií?