Cílem této práce je charakterizovat organizaci, zhodnotit současný stav managementu znalostí v této organizaci a navrhnout cíle a nástroje na podporu managementu znalostí. První část se zaměřuje na vymezení základních pojmů a postup zavádění managementu znalostí. Druhá část se zabývá charakteristikou katastrálního úřadu, zhodnocením managementu znalostí v tomto úřadu pomocí dotazníkového šetření a návrhem doporučení pro management znalostí v této státní organizaci.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to characterize the organization, assess the current state of knowledge management in the organization and propose targets and tools to support knowledge management. The first part focuses on the definition of basic concepts and implementation process of knowledge management. The second part deals with the characteristics of the land registry office, evaluation of knowledge management in this office through questionnaires and draft recommendations for the management of knowledge in this state organization.
Klíčová slova
Management znalostí, znalosti, katastrální úřad, dotazníkové šetření
Klíčová slova v angličtině
Knowledge management, knowledge, land registry office, questionnaire survey
Rozsah průvodní práce
47 s., 7 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je charakterizovat organizaci, zhodnotit současný stav managementu znalostí v této organizaci a navrhnout cíle a nástroje na podporu managementu znalostí. První část se zaměřuje na vymezení základních pojmů a postup zavádění managementu znalostí. Druhá část se zabývá charakteristikou katastrálního úřadu, zhodnocením managementu znalostí v tomto úřadu pomocí dotazníkového šetření a návrhem doporučení pro management znalostí v této státní organizaci.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to characterize the organization, assess the current state of knowledge management in the organization and propose targets and tools to support knowledge management. The first part focuses on the definition of basic concepts and implementation process of knowledge management. The second part deals with the characteristics of the land registry office, evaluation of knowledge management in this office through questionnaires and draft recommendations for the management of knowledge in this state organization.
Klíčová slova
Management znalostí, znalosti, katastrální úřad, dotazníkové šetření
Klíčová slova v angličtině
Knowledge management, knowledge, land registry office, questionnaire survey
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je charakterizovat organizaci, zhodnotit současný stav managementu znalostí v této organizaci a navrhnout cíle a nástroje na podporu managementu znalostí.
Osnova:
- Charakteristika managementu znalostí.
- Charakteristika vybrané organizace.
- Zhodnocení managementu znalostí v organizaci pomocí dotazníkového šetření.
- Návrh doporučení pro management znalostí v organizaci.
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je charakterizovat organizaci, zhodnotit současný stav managementu znalostí v této organizaci a navrhnout cíle a nástroje na podporu managementu znalostí.
Osnova:
- Charakteristika managementu znalostí.
- Charakteristika vybrané organizace.
- Zhodnocení managementu znalostí v organizaci pomocí dotazníkového šetření.
- Návrh doporučení pro management znalostí v organizaci.
Seznam doporučené literatury
BUREŠ, V. Znalostní management a proces jeho zavádění: průvodce pro praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 212 s. ISBN 978-80-247-1978-8.
ČASTORÁL, Z. Strategický management změn a znalostí: (principy, procesy, příklady dobré praxe). vyd. 1. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha, 2010, 216 s. ISBN 978-808-6723-945.
MLÁDKOVÁ, L. Management znalostí v praxi: (principy, procesy, příklady dobré praxe). 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2004, 216 s. ISBN 80-864-1951-7.
PETŘÍKOVÁ, R. Moderní management znalostí: (principy, procesy, příklady dobré praxe). 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2010. ISBN 978-80-7431-011-9.
ŘEZANKOVÁ, H. Analýza dat z dotazníkových šetření: (druhé vydání). 2. vyd. Praha: Grada, 2010, 217 s. ISBN 978-80-7431-019-5.
TRUNEČEK, J. Management znalostí: praktický management znalostí z prostředí předních světových učících se organizací. Vyd. 1. Praha: C. H. Beck, 2004, xi, 236 s. ISBN 80-717-9884-3.
Seznam doporučené literatury
BUREŠ, V. Znalostní management a proces jeho zavádění: průvodce pro praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 212 s. ISBN 978-80-247-1978-8.
ČASTORÁL, Z. Strategický management změn a znalostí: (principy, procesy, příklady dobré praxe). vyd. 1. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha, 2010, 216 s. ISBN 978-808-6723-945.
MLÁDKOVÁ, L. Management znalostí v praxi: (principy, procesy, příklady dobré praxe). 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2004, 216 s. ISBN 80-864-1951-7.
PETŘÍKOVÁ, R. Moderní management znalostí: (principy, procesy, příklady dobré praxe). 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2010. ISBN 978-80-7431-011-9.
ŘEZANKOVÁ, H. Analýza dat z dotazníkových šetření: (druhé vydání). 2. vyd. Praha: Grada, 2010, 217 s. ISBN 978-80-7431-019-5.
TRUNEČEK, J. Management znalostí: praktický management znalostí z prostředí předních světových učících se organizací. Vyd. 1. Praha: C. H. Beck, 2004, xi, 236 s. ISBN 80-717-9884-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Specifika kritických faktorů úspěšnosti zavádění managementu znalostí v organizacích státní správy ve srovnání s podnikovou sférou?