Cílem bakalářské práce je zjistit, jak marketingové nástroje ovlivňují prodejnost produktu, které tyto nástroje jsou nejúčinnější. Práce bude analyzovat vybrané výzkumy v dané oblasti zkoumajících spotřebitele z pohledu společenských věd. Na základě nichbude vyhodnocen závěr práce, který zhodnotí současné marketingové trendy a možný budoucí vývoj v tomto odvětví.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to determine how marketing tools influence the saleability of the product, which these tools are most effective. Work will analyze selected in the research examining consumer from the perspective of the social sciences. On the basis of these will evaluate the conclusions of the work, which will analyze current marketing trends and possible future developments in this sector.
Klíčová slova
Marketing, spotřebitel, sociální sítě, nákupní chování
Klíčová slova v angličtině
Marketing, consumer, social networking, shopping behavior
Rozsah průvodní práce
51 s (67 523 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je zjistit, jak marketingové nástroje ovlivňují prodejnost produktu, které tyto nástroje jsou nejúčinnější. Práce bude analyzovat vybrané výzkumy v dané oblasti zkoumajících spotřebitele z pohledu společenských věd. Na základě nichbude vyhodnocen závěr práce, který zhodnotí současné marketingové trendy a možný budoucí vývoj v tomto odvětví.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to determine how marketing tools influence the saleability of the product, which these tools are most effective. Work will analyze selected in the research examining consumer from the perspective of the social sciences. On the basis of these will evaluate the conclusions of the work, which will analyze current marketing trends and possible future developments in this sector.
Klíčová slova
Marketing, spotřebitel, sociální sítě, nákupní chování
Klíčová slova v angličtině
Marketing, consumer, social networking, shopping behavior
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je zjistit, jak marketingové nástroje ovlivňují prodejnost produktu, které tyto nástroje jsou nejúčinnější. Práce bude analyzovat vybrané výzkumy v dané oblasti zkoumajících spotřebitele z pohledu společenských věd. Na základě nich bude vyhodnocen závěr práce, který zhodnotí současné marketingové trendy a možný budoucí vývoj v tomto odvětví.
Osnova:
- Základní pojmy (marketing v dnešním světě, e-marketing, moderní reklama, marketingový výzkum).
- Marketingová teorie.
- Marketing malých a středních podniků v ČR.
- Empirická sonda.
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je zjistit, jak marketingové nástroje ovlivňují prodejnost produktu, které tyto nástroje jsou nejúčinnější. Práce bude analyzovat vybrané výzkumy v dané oblasti zkoumajících spotřebitele z pohledu společenských věd. Na základě nich bude vyhodnocen závěr práce, který zhodnotí současné marketingové trendy a možný budoucí vývoj v tomto odvětví.
Osnova:
- Základní pojmy (marketing v dnešním světě, e-marketing, moderní reklama, marketingový výzkum).
- Marketingová teorie.
- Marketing malých a středních podniků v ČR.
- Empirická sonda.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, s. 200. ISBN 978-80-251-3320-0.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, s. 796. ISBN 978-80-247-1481-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, s. 1048. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, s. 227. ISBN 80-247-0966-x.
Seznam doporučené literatury
BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na Facebooku a Twitteru. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, s. 200. ISBN 978-80-251-3320-0.
KELLER, Kevin Lane. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, s. 796. ISBN 978-80-247-1481-3.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, s. 1048. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, s. 227. ISBN 80-247-0966-x.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil komisi s cílem a závěry práce a odpověděl na následující otázky:
1) Kterou ze společenských věd považuje autor za nejdůležitější pro moderní marketing a proč? 2) Na jaká hlavní úskalí zejména u kvalitativního šetření autor narazil a jak se vyrovnával s problémy, co by v případě pokračování práce s tématem v této oblasti dělal jinak, případně co se mu osvědčilo?