Diplomová práce se zabývá úlohou dotazníkových šetření. První část práce je zaměřena na marketingový výzkum, dotazníkové šetření, problémy při sestavování dotazníkových šetření a následným zpracováním dat. Druhá část práce se zabývá ukázkou sestavení samotného dotazníku a následného zpracování informací o jednotlivých otázkách.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the role of questionnaire surveys. The first part is focused on marketing research, questionnaire, problems in compiling surveys and subsequent processing of data. The second part deals with the demonstration of the creation questionnaire and subsequent processing of information on individual questions.
Klíčová slova
marketing, marketingový výzkum, dotazník, dotazníkové šetření, analýza dat
Diplomová práce se zabývá úlohou dotazníkových šetření. První část práce je zaměřena na marketingový výzkum, dotazníkové šetření, problémy při sestavování dotazníkových šetření a následným zpracováním dat. Druhá část práce se zabývá ukázkou sestavení samotného dotazníku a následného zpracování informací o jednotlivých otázkách.
Anotace v angličtině
The thesis deals with the role of questionnaire surveys. The first part is focused on marketing research, questionnaire, problems in compiling surveys and subsequent processing of data. The second part deals with the demonstration of the creation questionnaire and subsequent processing of information on individual questions.
Klíčová slova
marketing, marketingový výzkum, dotazník, dotazníkové šetření, analýza dat
Cíl práce: Chce-li podnik optimalizovat strukturu svých produktů, jedním z prvořadých úkolů je průzkum trhu. Práce se bude zabývat problematikou dotazníkových akcí, především tvorbou samotných dotazníků s ohledem na jejich statistické vyhodnocování.
Osnova:
- Marketing.
- Význam dotazníkových šetření.
- Problém tvorby dotazníkových šetření.
- Problém vyhodnocování dotazníkových šetření.
- Praktická část.
Zásady pro vypracování
Cíl práce: Chce-li podnik optimalizovat strukturu svých produktů, jedním z prvořadých úkolů je průzkum trhu. Práce se bude zabývat problematikou dotazníkových akcí, především tvorbou samotných dotazníků s ohledem na jejich statistické vyhodnocování.
Osnova:
- Marketing.
- Význam dotazníkových šetření.
- Problém tvorby dotazníkových šetření.
- Problém vyhodnocování dotazníkových šetření.
- Praktická část.
Seznam doporučené literatury
BÁRTOVÁ,Hilda a Vladimír BÁRTA. Marketingový výzkum trhu. l.vyd. Praha: Economia, 1991, 107 s. ISBN 80-85378-09-4.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN 80-247-0966-x.
PŘIBOVÁ, Marie. Marketingový výzkum v praxi. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 1996, 238 s. ISBN 80-7169-299-9.
ŘEZANKOVÁ, Hana. Analýza dat z dotazníkových šetření. 3., aktualiz. vyd. Praha: Professional Publishing, 2011, 223 s. ISBN 978-80-7431-062-1.
PECÁKOVÁ, Iva, Ilja NOVÁK a Jan HERZMANN. Pořizování a vyhodnocování dat ve výzkumech veřejného mínění. Vyd. 3. V Praze: Oeconomica, 2004, 145 s. ISBN 80-245-0753-6.
HENDL, Jan. Přehled statistických metod: analýza a metaanalýza dat. 3., přeprac. vyd. Praha: Portál, 2009, 695 s. ISBN 978-80-7367-482-3.
Seznam doporučené literatury
BÁRTOVÁ,Hilda a Vladimír BÁRTA. Marketingový výzkum trhu. l.vyd. Praha: Economia, 1991, 107 s. ISBN 80-85378-09-4.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN 80-247-0966-x.
PŘIBOVÁ, Marie. Marketingový výzkum v praxi. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 1996, 238 s. ISBN 80-7169-299-9.
ŘEZANKOVÁ, Hana. Analýza dat z dotazníkových šetření. 3., aktualiz. vyd. Praha: Professional Publishing, 2011, 223 s. ISBN 978-80-7431-062-1.
PECÁKOVÁ, Iva, Ilja NOVÁK a Jan HERZMANN. Pořizování a vyhodnocování dat ve výzkumech veřejného mínění. Vyd. 3. V Praze: Oeconomica, 2004, 145 s. ISBN 80-245-0753-6.
HENDL, Jan. Přehled statistických metod: analýza a metaanalýza dat. 3., přeprac. vyd. Praha: Portál, 2009, 695 s. ISBN 978-80-7367-482-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce je problematika dotazníkových akcí, především tvorbou samotných dotazníků s ohledem na jejich statistické vyhodnocování. Studentka seznámila komisi se závěry práce a částečně odpověděla na otázky položené oponentem:
Jaké jsou nástroje k eliminaci chyb, kterých se dopouští autoři dotazníkových šetření?
Co bylo cílem dotazníkového šetření? Jaké statistické metody jste využila?
Cíl práce byl splněn pouze částečně, na základě posudku vedoucího nebylo možné práci detailněji posoudit, otázky pro obhajobu byly zodpovězeny v rámci rozpravy (posudek vedoucícho žádné otázky neobsahoval).