Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámit se s možnostmi internetového marketingu z pohledu konkurenčního zpravodajství, a to zejména online prodávajících firem. Na základě informací získaných ze skutečného internetového marketingu vybraných firem se práce zaměřuje především na analýzu využitelnosti těchto informací v konkurenčním zpravodajství.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to shed more light on the current possibilities of internet marketing from the perspective of competitive intelligence. Based on marketing information from selected online-selling companies, the thesis focuses on analyzing the usability of such information in terms of contemporary competitive business intelligence.
Klíčová slova
Marketing, internet, konkurenční zpravodajství
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Internet, Competitive Intelligence
Rozsah průvodní práce
44
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámit se s možnostmi internetového marketingu z pohledu konkurenčního zpravodajství, a to zejména online prodávajících firem. Na základě informací získaných ze skutečného internetového marketingu vybraných firem se práce zaměřuje především na analýzu využitelnosti těchto informací v konkurenčním zpravodajství.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to shed more light on the current possibilities of internet marketing from the perspective of competitive intelligence. Based on marketing information from selected online-selling companies, the thesis focuses on analyzing the usability of such information in terms of contemporary competitive business intelligence.
Klíčová slova
Marketing, internet, konkurenční zpravodajství
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Internet, Competitive Intelligence
Zásady pro vypracování
Cílem práce je nalezení takových informací, které firmy zveřejňují v rámci marketingové strategie a zhodnocení využitelnosti těchto informací v konkurenčním zpravodajství.
Osnova:
- Základní pojmy z oblasti internetového marketingu.
- Tvorba marketingové strategie a marketingového mixu.
- Výběr a popis hodnocení firem.
- Hodnocení využitelnosti marketingových aktivit v konkurenčním zpravodajství.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je nalezení takových informací, které firmy zveřejňují v rámci marketingové strategie a zhodnocení využitelnosti těchto informací v konkurenčním zpravodajství.
Osnova:
- Základní pojmy z oblasti internetového marketingu.
- Tvorba marketingové strategie a marketingového mixu.
- Výběr a popis hodnocení firem.
- Hodnocení využitelnosti marketingových aktivit v konkurenčním zpravodajství.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing: [sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
MIKOLÁŠ, Zdeněk. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku: konkurenční potenciál a dynamika podnikání. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 198 s. ISBN 80-247-1277-6.
PŘIBOVÁ, Marie. Analýza konkurence a trhu: konkurenční potenciál a dynamika podnikání. 1. vyd. Praha: Grada, 1998, 92 s. ISBN 80-716-9536-X.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010, 208 s. Marketing (Grada). ISBN 978-80-247-3492-7.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing: [sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
MIKOLÁŠ, Zdeněk. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku: konkurenční potenciál a dynamika podnikání. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 198 s. ISBN 80-247-1277-6.
PŘIBOVÁ, Marie. Analýza konkurence a trhu: konkurenční potenciál a dynamika podnikání. 1. vyd. Praha: Grada, 1998, 92 s. ISBN 80-716-9536-X.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010, 208 s. Marketing (Grada). ISBN 978-80-247-3492-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila komisi s obsahem své bakalářské práce na téma Marketing na internetu pohledem konkurenčního zpravodajství. Komise položila otázky: Proč byly analyzovány právě vybrané stránky? Proč nebyly vybrány další firmy? Jak byla definována konkurence?
Studentka na otázky odpověděla. Komise měla výhrady k dílčím prezentovaným výsledkům práce.