Tato diplomová práce se zabývá živnostenským podnikáním a webovými stránkami živnostníků. Teoretická část čtenáře seznamuje s jednotlivými pojmy jako živnostenské podnikání, webové stránky a jejich správné použití. V praktické části je rozebráno dotazníkové šetření ohledně webových stránek předem vybraných živnostníků. Cílem práce je zhodnotit jakou roli mají webové stránky v živnostenském podnikání a jak je živnostníci využívají.
Anotace v angličtině
This dissertation deals with the sole trader entrepreneurship and websites of sole traders. The theoretical part acquaints reader with various terms such as sole trader entrepreneurship, websites and their correct usage. Questionnaire survey about beforehand chosen sole trader websites is examined in the practical part. The target of dissertation is to evaluate what role of websites is in the sole trader entrepreneurship and how sole traders use them.
Sole trader entrepreneurship, website, internet, user, customer
Rozsah průvodní práce
60 s. (94 514 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá živnostenským podnikáním a webovými stránkami živnostníků. Teoretická část čtenáře seznamuje s jednotlivými pojmy jako živnostenské podnikání, webové stránky a jejich správné použití. V praktické části je rozebráno dotazníkové šetření ohledně webových stránek předem vybraných živnostníků. Cílem práce je zhodnotit jakou roli mají webové stránky v živnostenském podnikání a jak je živnostníci využívají.
Anotace v angličtině
This dissertation deals with the sole trader entrepreneurship and websites of sole traders. The theoretical part acquaints reader with various terms such as sole trader entrepreneurship, websites and their correct usage. Questionnaire survey about beforehand chosen sole trader websites is examined in the practical part. The target of dissertation is to evaluate what role of websites is in the sole trader entrepreneurship and how sole traders use them.
Sole trader entrepreneurship, website, internet, user, customer
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zhodnocení role webových stránek v živnostenském podnikání z pohledu rozvoje firmy na základě dat získaných z vlastního dotazníkového šetření nebo případové studie.
Osnova:
- Živnostenské podnikání v České republice.
- Webové stránky jako marketingový nástroj živnostenského podnikání.
- Sběr a zpracování dat nebo případová studie.
- Interpretace a vizualizace získaných výsledků, formulace závěrů.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zhodnocení role webových stránek v živnostenském podnikání z pohledu rozvoje firmy na základě dat získaných z vlastního dotazníkového šetření nebo případové studie.
Osnova:
- Živnostenské podnikání v České republice.
- Webové stránky jako marketingový nástroj živnostenského podnikání.
- Sběr a zpracování dat nebo případová studie.
- Interpretace a vizualizace získaných výsledků, formulace závěrů.
Seznam doporučené literatury
BEAIRD, J. Principy krásného webdesignu: průvodce krok za krokem. Vydání první. Praha: Grada, 2010, 160 s. ISBN 978-80-247-2895-7.
JANOUCH, V. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. Vyd. Brno: Computer Press a. s. 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
NOVOTNÝ, S. Živnostenské podnikání v České republice: v kontextu zákona o živnostenském podnikání. Vyd. 1. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha, 2010, 204 s. ISBN 978-807-4520-006.
KING, A. B. Zrychlete své WWW stránky. 1. vyd. Brno: Zoner Press, 2004. 446 stran. 80-86815-02-1.
PLOTĚNÝ, L. Budování úspěšného firemního webu: strategie, tvorba, propagace. 1. vyd.Praha: BEN - technická literatura, 2005. 127 stran, 80-7300-173-X.
SKLENÁK, V. et al. Data, informace, znalosti a Internet. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2001. 507 s. ISBN 80-7179-409-0.
Zdroje Internetu.
Seznam doporučené literatury
BEAIRD, J. Principy krásného webdesignu: průvodce krok za krokem. Vydání první. Praha: Grada, 2010, 160 s. ISBN 978-80-247-2895-7.
JANOUCH, V. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. Vyd. Brno: Computer Press a. s. 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
NOVOTNÝ, S. Živnostenské podnikání v České republice: v kontextu zákona o živnostenském podnikání. Vyd. 1. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha, 2010, 204 s. ISBN 978-807-4520-006.
KING, A. B. Zrychlete své WWW stránky. 1. vyd. Brno: Zoner Press, 2004. 446 stran. 80-86815-02-1.
PLOTĚNÝ, L. Budování úspěšného firemního webu: strategie, tvorba, propagace. 1. vyd.Praha: BEN - technická literatura, 2005. 127 stran, 80-7300-173-X.
SKLENÁK, V. et al. Data, informace, znalosti a Internet. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2001. 507 s. ISBN 80-7179-409-0.
Zdroje Internetu.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Student seznámil komisi se závěry práce a odpověděl na otázky položené vedoucím práce a oponentem:
Čím si autor vysvětluje, že podle výzkumu živnostníci málo využívají publikaci webových stránek na sociálních sítích, neanalyzují návštěvnost stránek a celkově nevyužívají všechny možnosti webových stránek?