Na základě dostupné literatury podat ucelený pohled na problematiku doprovodných programů pro děti k muzejním archeologickým expozicím nebo výstavám. Na základě reprezentativního vzorku muzeí v ČR, které mají ve svém programu archeologické expozice nebo výstavy, provést zhodnocení úrovně doprovodných programů pro děti.
Zásady pro vypracování
Na základě dostupné literatury podat ucelený pohled na problematiku doprovodných programů pro děti k muzejním archeologickým expozicím nebo výstavám. Na základě reprezentativního vzorku muzeí v ČR, které mají ve svém programu archeologické expozice nebo výstavy, provést zhodnocení úrovně doprovodných programů pro děti.
Seznam doporučené literatury
Jagošová, L. 2010: Muzejní pedagogika: metodologické a didaktické aspekty muzejní edukace. Brno.
Mrázová, L. 2013: Tvorba pracovních listů: metodický materiál. Brno.
Poláková, Z. 2010: Inspiration muzejní pedagogiky 1. Brno.
sborníky: Muzeum a škola
Stránský, Z. 2005: Archeologie a muzeologie. Brno.
Šobáňová, P (ed) 2008: Škola muzejní pedagogiky. Olomouc.
Šobáňová, P. 2012: Edukační potenciál muzea. Olomouc.
Šobáňová, P. 2012: Muzejní edukace. Olomouc.
Úvod do muzejní praxe. Učební texty základního kurzu Školy muzejní propedeutiky Asociace muzeí a galerií České republiky. Praha 2010.
Seznam doporučené literatury
Jagošová, L. 2010: Muzejní pedagogika: metodologické a didaktické aspekty muzejní edukace. Brno.
Mrázová, L. 2013: Tvorba pracovních listů: metodický materiál. Brno.
Poláková, Z. 2010: Inspiration muzejní pedagogiky 1. Brno.
sborníky: Muzeum a škola
Stránský, Z. 2005: Archeologie a muzeologie. Brno.
Šobáňová, P (ed) 2008: Škola muzejní pedagogiky. Olomouc.
Šobáňová, P. 2012: Edukační potenciál muzea. Olomouc.
Šobáňová, P. 2012: Muzejní edukace. Olomouc.
Úvod do muzejní praxe. Učební texty základního kurzu Školy muzejní propedeutiky Asociace muzeí a galerií České republiky. Praha 2010.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Představení tématu práce a způsobu jejího zpracování. 2. Přečtení posudků. 3. Rozprava, zodpovězení dotazů členů komise.