Tato práce je věnována organizaci řízení vlakové dopravy v mezistaničním úseku
Brno-Maloměřice Brno-Královo Pole. Zabývá se výpočty nově vzniklé kapacity traťových kolejí vyvolané změnou traťového zabezpečovacího zařízení. Výsledkem práce je zpracování návrhu výlukové dopravní organizace.
Anotace v angličtině
The work is dedicated to the organization of railway traffic in open line section between Brno-Maloměřice Brno-Královo Pole. The work deals with the calculations of newly created capacity of line tracks caused by the change of line signalling system. The result of the work is a suggestion of traffic locking organization.
Klíčová slova
železniční doprava, kapacita traťových kolejí, provozní intervaly, dopravní organizace
Klíčová slova v angličtině
railway traffic, capacity of line tracks, operating intervals, traffic organization
Rozsah průvodní práce
64 s. (90 866 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce je věnována organizaci řízení vlakové dopravy v mezistaničním úseku
Brno-Maloměřice Brno-Královo Pole. Zabývá se výpočty nově vzniklé kapacity traťových kolejí vyvolané změnou traťového zabezpečovacího zařízení. Výsledkem práce je zpracování návrhu výlukové dopravní organizace.
Anotace v angličtině
The work is dedicated to the organization of railway traffic in open line section between Brno-Maloměřice Brno-Královo Pole. The work deals with the calculations of newly created capacity of line tracks caused by the change of line signalling system. The result of the work is a suggestion of traffic locking organization.
Klíčová slova
železniční doprava, kapacita traťových kolejí, provozní intervaly, dopravní organizace
Klíčová slova v angličtině
railway traffic, capacity of line tracks, operating intervals, traffic organization
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Analýza současného stavu
2. Návrh modelu organizace a řízení vlakové dopravy
3. Zhodnocení návrhu
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Analýza současného stavu
2. Návrh modelu organizace a řízení vlakové dopravy
3. Zhodnocení návrhu
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] MOLKOVÁ, T. - MOJŽÍŠ, V. - DRDLA, P. - a kol. Kapacita železničních tratí.
Pardubice: Tiskárny Havlíčkův Brod, a.s. 2010. 15s. ISBN 978-80-7395-317-1
[2] VONKA, J. - MOLKOVÁ, T. - ŠIROKÝ, J. Technologie a řízení dopravy II - GVD. DFJP, Pardubice, 2000
[3] Směrnice SŽDC D 24 pro zjišťování kapaciti železničních tratí. Praha: České dráhy, a.s. 37s., účinnost 1.7. 2004
[4] Kodex UIC 406 - Kapacita. 1. vyd. Paris: UIC International Union Of Railways, 2004
Seznam doporučené literatury
[1] MOLKOVÁ, T. - MOJŽÍŠ, V. - DRDLA, P. - a kol. Kapacita železničních tratí.
Pardubice: Tiskárny Havlíčkův Brod, a.s. 2010. 15s. ISBN 978-80-7395-317-1
[2] VONKA, J. - MOLKOVÁ, T. - ŠIROKÝ, J. Technologie a řízení dopravy II - GVD. DFJP, Pardubice, 2000
[3] Směrnice SŽDC D 24 pro zjišťování kapaciti železničních tratí. Praha: České dráhy, a.s. 37s., účinnost 1.7. 2004
[4] Kodex UIC 406 - Kapacita. 1. vyd. Paris: UIC International Union Of Railways, 2004
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student úspěšně obhájil diplomovou práci a uspokojivě zodpověděl všechny otázky zkušební komise.