Tato diplomová práce se věnuje problematice posilování vztahů se zákazníky a vybraným nástrojům jejich podpory. V první části je vysvětlen pojem posilování vztahů se zákazníky a jeho podstata. V další části jsou vymezeny vybrané nástroje posilování vztahů se zákazníky, a to informační podpora a poradenství, podpora prodeje, podpora retence a podpora loajality zákazníků, včetně jejich nejčastěji používaných forem. Praktická část diplomové práce se věnuje zpracování a analýze výsledků marketingového výzkumu, realizovaného mezi vedoucími kamenných lékáren a zaměřeného na uplatnění a účinnost různých forem informační podpory, poradenství, podpory prodeje, retence a loajality pro posilování vztahů s klienty kamenných lékáren.
Anotace v angličtině
This thesis is dedicated to strengthening customer relationships and selected tools for their support. The first part explains the concept of strengthening customer relationships and its essence. Selected tools of strengthening customer relationships are defined in next part - information support and consultancy, sales promotion, support of retention and customer loyalty, including the most commonly used forms. The practical part of the thesis is dealing with processing and analysis the results of marketing research application and effectivness of different forms of information support and sales support for strengthening of customer realtionships at brick and mortar pharmacies from the perspective of their CEO.
strengthening of customer relationships, information support, counselling, sales promotins, retention customers, loyalty
Rozsah průvodní práce
100 s
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se věnuje problematice posilování vztahů se zákazníky a vybraným nástrojům jejich podpory. V první části je vysvětlen pojem posilování vztahů se zákazníky a jeho podstata. V další části jsou vymezeny vybrané nástroje posilování vztahů se zákazníky, a to informační podpora a poradenství, podpora prodeje, podpora retence a podpora loajality zákazníků, včetně jejich nejčastěji používaných forem. Praktická část diplomové práce se věnuje zpracování a analýze výsledků marketingového výzkumu, realizovaného mezi vedoucími kamenných lékáren a zaměřeného na uplatnění a účinnost různých forem informační podpory, poradenství, podpory prodeje, retence a loajality pro posilování vztahů s klienty kamenných lékáren.
Anotace v angličtině
This thesis is dedicated to strengthening customer relationships and selected tools for their support. The first part explains the concept of strengthening customer relationships and its essence. Selected tools of strengthening customer relationships are defined in next part - information support and consultancy, sales promotion, support of retention and customer loyalty, including the most commonly used forms. The practical part of the thesis is dealing with processing and analysis the results of marketing research application and effectivness of different forms of information support and sales support for strengthening of customer realtionships at brick and mortar pharmacies from the perspective of their CEO.
strengthening of customer relationships, information support, counselling, sales promotins, retention customers, loyalty
Zásady pro vypracování
1. Charakterizovat vztahy se zákazníky a jejich řízení.
2. Vymezit různé formy informační podpory a podpory prodeje a jejich úlohu při posilování vztahů se zákazníky.
3. Zpracovat a analyzovat data z kvantitativního výzkumu uplatnění a účinnosti různých forem informační podpory a podpory prodeje pro posilování vztahů s klienty kamenných lékáren z pohledu jejich vedoucích.
4. Shrnutí výsledků výzkumu a závěr.
Zásady pro vypracování
1. Charakterizovat vztahy se zákazníky a jejich řízení.
2. Vymezit různé formy informační podpory a podpory prodeje a jejich úlohu při posilování vztahů se zákazníky.
3. Zpracovat a analyzovat data z kvantitativního výzkumu uplatnění a účinnosti různých forem informační podpory a podpory prodeje pro posilování vztahů s klienty kamenných lékáren z pohledu jejich vedoucích.
4. Shrnutí výsledků výzkumu a závěr.
Seznam doporučené literatury
1. EGAN, J. Relationship Marketing: Exploring Relational Strategies in Marketing. Edinburg: Pearson Education, 2011. 311 p. ISBN 9780273713197.
2. GRIFFIN, J. Customer loyalty: how to earn it, how to keep it. Wiley: Jossey-Bass, 2002. 272 p. ISBN 0-7879-6388-7.
3. KOTLER, P. Marketing Management - 14. vydání. Praha: Grada Publishing a.s., 2013. 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
4. DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J.,ŠAFAŘÍKOVÁ, V. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing a. s., 2003. 581 s. ISBN 9788024702544.
5. ZAMAZALOVÁ, M. Marketing, 2. přepracované a doplněné vydání. Praha: C.H. Beck, 2010. 499 s. ISBN 9788074001154.
6. Další literatura na základě cílené rešerše.
Seznam doporučené literatury
1. EGAN, J. Relationship Marketing: Exploring Relational Strategies in Marketing. Edinburg: Pearson Education, 2011. 311 p. ISBN 9780273713197.
2. GRIFFIN, J. Customer loyalty: how to earn it, how to keep it. Wiley: Jossey-Bass, 2002. 272 p. ISBN 0-7879-6388-7.
3. KOTLER, P. Marketing Management - 14. vydání. Praha: Grada Publishing a.s., 2013. 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
4. DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J.,ŠAFAŘÍKOVÁ, V. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing a. s., 2003. 581 s. ISBN 9788024702544.
5. ZAMAZALOVÁ, M. Marketing, 2. přepracované a doplněné vydání. Praha: C.H. Beck, 2010. 499 s. ISBN 9788074001154.
6. Další literatura na základě cílené rešerše.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Doporučte nejvhodnější nástroje podpory prodeje, které povedou k posílení vztahu lékáren se zákazníky.
Jakým způsobem by bylo možné využít sociálních sítí na podporu komunikace se zákazníky v oblasti prodeje volně prodejných léků ze strany lékáren? Využívají lékárny v praxi tento způsob komunikace a jaké přínosy tímto získávají? Liší se podpora podle skupin zákazníků? Otázky při obhajobě byly uspokojivě zodpovězeny.