Hlavním tématem bakalářské práce je analýza řízení vztahů s dodavateli v podniku Synthesia, a.s., v Pardubicích a seznámení se s možnými postupy výběru dodavatelů pro spolupráci. V této práci jsou vymezeny základní principy partnerství s dodavateli, které podnikům napomáhají pro dokonalejší řízení a udržování vztahů se svými obchodními partnery. Dále jsou zde vymezeny možné postupy a metody, které se uplatňují při řízení vztahů s dodavateli. Nedílnou součástí výběru dodavatelů je i jejich hodnocení, které napomáhá již při výběru a při další spolupráci s dodavateli.
Anotace v angličtině
The main theme of the Bachelor Thesis is an analysis of the supplier relationship management in the company Synthesia a.s. in Pardubice. It also includes procedures of selecting suppliers for future cooperation. This Thesis defines the basic principles of partnerships with suppliers that help businesses to manage and maintain their mutual relationships more effectively. A necessary part of supplier selection is the evalution, which helps during selection itself and in further cooperation with suppliers.
Klíčová slova
Dodavatelské systémy, dodavatel, spolupráce s dodavateli, sdílení informací, komunikace.
Hlavním tématem bakalářské práce je analýza řízení vztahů s dodavateli v podniku Synthesia, a.s., v Pardubicích a seznámení se s možnými postupy výběru dodavatelů pro spolupráci. V této práci jsou vymezeny základní principy partnerství s dodavateli, které podnikům napomáhají pro dokonalejší řízení a udržování vztahů se svými obchodními partnery. Dále jsou zde vymezeny možné postupy a metody, které se uplatňují při řízení vztahů s dodavateli. Nedílnou součástí výběru dodavatelů je i jejich hodnocení, které napomáhá již při výběru a při další spolupráci s dodavateli.
Anotace v angličtině
The main theme of the Bachelor Thesis is an analysis of the supplier relationship management in the company Synthesia a.s. in Pardubice. It also includes procedures of selecting suppliers for future cooperation. This Thesis defines the basic principles of partnerships with suppliers that help businesses to manage and maintain their mutual relationships more effectively. A necessary part of supplier selection is the evalution, which helps during selection itself and in further cooperation with suppliers.
Klíčová slova
Dodavatelské systémy, dodavatel, spolupráce s dodavateli, sdílení informací, komunikace.
1. Teoretická východiska řízení vztahů s dodavateli.
2. Nákupní strategie SBU NCL společnosti Synthesia a.s.
3. Výběr a hodnocení klíčových dodavatelů surovin v SBU NCL.
4. Závěry a doporučení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická východiska řízení vztahů s dodavateli.
2. Nákupní strategie SBU NCL společnosti Synthesia a.s.
3. Výběr a hodnocení klíčových dodavatelů surovin v SBU NCL.
4. Závěry a doporučení.
Seznam doporučené literatury
1. GROS, Ivan a GROSOVÁ Stanislava. Dodavatelské systémy: Supply chain management. 1. vyd. Přerov: Vysoká škola logistiky, 2012, 187 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-87179-20-8.
2. CHRISTOPHER, Martin. Logistics and supply chain management: creating value-added networks [online]. 3rd ed. New York: FT Prentice Hall, 2005, x, 305 p. ISBN 02-736-8176-1.
3. LOŠŤÁKOVÁ, Hana. Diferencované řízení vztahů se zákazníky: [moderní strategie růstu výkonnosti podniku]. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 272 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3155-1.
4. NENADÁL, Jaroslav. Management partnerství s dodavateli: nové perspektivy firemního nakupování. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2006, 323 s. ISBN 80-726-1152-6.
5. PERNICA, Petr. Logistický management: Teorie a podniková praxe. 1.vyd. Praha: Radix, 1998, 660 s. ISBN 80-860-3113-6.
Seznam doporučené literatury
1. GROS, Ivan a GROSOVÁ Stanislava. Dodavatelské systémy: Supply chain management. 1. vyd. Přerov: Vysoká škola logistiky, 2012, 187 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-87179-20-8.
2. CHRISTOPHER, Martin. Logistics and supply chain management: creating value-added networks [online]. 3rd ed. New York: FT Prentice Hall, 2005, x, 305 p. ISBN 02-736-8176-1.
3. LOŠŤÁKOVÁ, Hana. Diferencované řízení vztahů se zákazníky: [moderní strategie růstu výkonnosti podniku]. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 272 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3155-1.
4. NENADÁL, Jaroslav. Management partnerství s dodavateli: nové perspektivy firemního nakupování. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2006, 323 s. ISBN 80-726-1152-6.
5. PERNICA, Petr. Logistický management: Teorie a podniková praxe. 1.vyd. Praha: Radix, 1998, 660 s. ISBN 80-860-3113-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Jaká je strategie ve výběru dodavatelů v posuzovaném podniku na dodávky lihu? Probíhá v podniku také sumarizace objednávek napříč SBÚ? Kdo a jak často v podniku provádí průběžné hodnocení dodavatelů?