Tato práce je zaměřena na koncept výroby vozů s alternativními pohony tuzemského výrobce osobních automobilů Škoda auto a.s. Mapuje historický vývoj technologie a konstrukce vozů Škoda s alternativními systémy. Hodnotí a porovnává jednotlivé konstrukce z hlediska jejich přínosu pro životní prostředí
Anotace v angličtině
This work is focused on the concept of production vehicles with alternative drive domestic car maker Skoda Auto as. Describes the historical development of the technology and construction of Skoda cars with alternative systems. Evaluates and compares the structure in terms of their contribution to the environment.
Klíčová slova
alternativní pohon, životní prostředí, Škoda auto, konstrukce, výroba
Klíčová slova v angličtině
alternative drives, environment, Škoda auto, construction, production
Rozsah průvodní práce
58 s. (67 440 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce je zaměřena na koncept výroby vozů s alternativními pohony tuzemského výrobce osobních automobilů Škoda auto a.s. Mapuje historický vývoj technologie a konstrukce vozů Škoda s alternativními systémy. Hodnotí a porovnává jednotlivé konstrukce z hlediska jejich přínosu pro životní prostředí
Anotace v angličtině
This work is focused on the concept of production vehicles with alternative drive domestic car maker Skoda Auto as. Describes the historical development of the technology and construction of Skoda cars with alternative systems. Evaluates and compares the structure in terms of their contribution to the environment.
Klíčová slova
alternativní pohon, životní prostředí, Škoda auto, konstrukce, výroba
Klíčová slova v angličtině
alternative drives, environment, Škoda auto, construction, production
Zásady pro vypracování
Osnova:
1) Úvod
2) Na základě literatury a informačních zdrojů zpracujte současný stav poznání v oblasti vývoje, konstrukce a využití alternativních pohonů používaných ve vozech Škoda.
3) Zhodnoťte dopady těchto pohonů na životní prostředí
4) Závěr
Zásady pro vypracování
Osnova:
1) Úvod
2) Na základě literatury a informačních zdrojů zpracujte současný stav poznání v oblasti vývoje, konstrukce a využití alternativních pohonů používaných ve vozech Škoda.
3) Zhodnoťte dopady těchto pohonů na životní prostředí
4) Závěr
Seznam doporučené literatury
1. NOVODÁD, J. Alternativní pohon automobilů. Brno, 2009. 93 s. Vedoucí diplomové práce doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc., Vysoké učení technické v Brně.
2. Vlk, F. Alternativní pohony motorových vozidel.
3. HROMÁDKO, J.: Speciální spalovací motory a alternativní pohony. GRADA 2012. ISBN 978-80-247-4455-1.
4. BELIVEAU, Michael. A study on hybrid cars: Environmentaleffects and consumerhabits. 2010.PhD Thesis. Worcester Polytechnic Institute.
5. MOGHADDAM, M. S.; MOGHADDAM, A. Z.; SALIMIPOUR, NG Zanjani E. Improvementfuelproperties and emissionreductionby useofDiglyme-Diesel fuelblend on a heavy-duty diesel engine. In: 2nd International Conference on EnvironmentalEngineering and Applications IPCBEE. 2011.
Seznam doporučené literatury
1. NOVODÁD, J. Alternativní pohon automobilů. Brno, 2009. 93 s. Vedoucí diplomové práce doc. Ing. Zdeněk Kaplan, CSc., Vysoké učení technické v Brně.
2. Vlk, F. Alternativní pohony motorových vozidel.
3. HROMÁDKO, J.: Speciální spalovací motory a alternativní pohony. GRADA 2012. ISBN 978-80-247-4455-1.
4. BELIVEAU, Michael. A study on hybrid cars: Environmentaleffects and consumerhabits. 2010.PhD Thesis. Worcester Polytechnic Institute.
5. MOGHADDAM, M. S.; MOGHADDAM, A. Z.; SALIMIPOUR, NG Zanjani E. Improvementfuelproperties and emissionreductionby useofDiglyme-Diesel fuelblend on a heavy-duty diesel engine. In: 2nd International Conference on EnvironmentalEngineering and Applications IPCBEE. 2011.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student komisi seznámil s alternativními pohony u vozidel Škoda a s jejich přínosem pro životní prostředí. Prezentace byla přehledně uspořádána a poskytla dobrý přehled o představené bakalářské práci. Student se projevoval přiměřeně sebevědomým způsobem, kdy v plném rozsahu výstižně seznámil komisi se svojí závěrečnou prací. Reakce studenta byly v kontextu celé prezentace a bez problémů zodpověděl veškeré dotazy komise.