Práce je zaměřena na navržení nových marketingových aktivit, které by zvýšily zájem stávajících zákazníků a oslovily by nové zákazníky čerpacích stanic vybrané společnosti ZDAR, a. s. V první části práce jsou teoreticky definovány jednotlivé pojmy z oblasti marketingu. Dále jsou popsány čerpací stanice společnosti ZDAR, a. s. dle marketingového mixu 6P a je provedena PEST analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. Ve třetí části jsou navrženy nové marketingové aktivity, které jsou následně ekonomicky zhodnoceny.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on gas stations selected transportation company ZDAR, Inc. and as proposing new marketing initiatives that would increase the interest of current customers and reach out new customers. The first part of thesis theoretically defined various concepts of marketing. The following describes the company's filling stations ZDAR, Inc. according to the marketing mix 6P and a PEST analysis and Porter's five forces analysis. In the third part they are designed new marketing initiatives, which are then evaluated economically.
marketing, gas stations, product, price, communication, distribution, people, processes
Rozsah průvodní práce
68 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je zaměřena na navržení nových marketingových aktivit, které by zvýšily zájem stávajících zákazníků a oslovily by nové zákazníky čerpacích stanic vybrané společnosti ZDAR, a. s. V první části práce jsou teoreticky definovány jednotlivé pojmy z oblasti marketingu. Dále jsou popsány čerpací stanice společnosti ZDAR, a. s. dle marketingového mixu 6P a je provedena PEST analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. Ve třetí části jsou navrženy nové marketingové aktivity, které jsou následně ekonomicky zhodnoceny.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on gas stations selected transportation company ZDAR, Inc. and as proposing new marketing initiatives that would increase the interest of current customers and reach out new customers. The first part of thesis theoretically defined various concepts of marketing. The following describes the company's filling stations ZDAR, Inc. according to the marketing mix 6P and a PEST analysis and Porter's five forces analysis. In the third part they are designed new marketing initiatives, which are then evaluated economically.
marketing, gas stations, product, price, communication, distribution, people, processes
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teorie marketingu dopravy
2. Analýza současných marketingových aktivit čerpacích stanic ZDAR, a. s.
3. Návrh nových marketingových aktivit
4. Ekonomické zhodnocení
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teorie marketingu dopravy
2. Analýza současných marketingových aktivit čerpacích stanic ZDAR, a. s.
3. Návrh nových marketingových aktivit
4. Ekonomické zhodnocení
Závěr
Seznam doporučené literatury
-
Seznam doporučené literatury
-
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Problematiku řešenou ve svém diplomovém projektu dokázala diplomantka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Odpovědi na připomínky oponenta měla velmi dobře připraveny. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla.