Bakalářská práce se zabývá výukou resuscitace. Podstatná část teoretické části je věnovaná vlastní resuscitaci různých věkových kategorií. Dále se v teoretické části zabývám výukou resuscitace, historií resuscitace, reverzibilními změnami a poresuscitační péči s hypotermií. Praktická část je věnována výzkumu o prováděné výuce resuscitace na záchranné službě daného kraje.
Anotace v angličtině
The Bachelor's degree thesis deals with teaching resuscitation. The essential part of the theoretical part is devoted to resuscitation of different age groups. Further, the theoretical part is focused on teaching resuscitation, history of resuscitation, reversible changes and post-resuscitation care with hypothermia. The practical part deals with a research on teaching resuscitation at an emergency medical service of a particular region.
Klíčová slova
Výuka resuscitace, základní resuscitace, rozšířená resuscitace, defibrilace
Klíčová slova v angličtině
Teaching resuscitation, basic life support, advanced life support, defibrillation
Rozsah průvodní práce
87 s. (100 605 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá výukou resuscitace. Podstatná část teoretické části je věnovaná vlastní resuscitaci různých věkových kategorií. Dále se v teoretické části zabývám výukou resuscitace, historií resuscitace, reverzibilními změnami a poresuscitační péči s hypotermií. Praktická část je věnována výzkumu o prováděné výuce resuscitace na záchranné službě daného kraje.
Anotace v angličtině
The Bachelor's degree thesis deals with teaching resuscitation. The essential part of the theoretical part is devoted to resuscitation of different age groups. Further, the theoretical part is focused on teaching resuscitation, history of resuscitation, reversible changes and post-resuscitation care with hypothermia. The practical part deals with a research on teaching resuscitation at an emergency medical service of a particular region.
Klíčová slova
Výuka resuscitace, základní resuscitace, rozšířená resuscitace, defibrilace
Klíčová slova v angličtině
Teaching resuscitation, basic life support, advanced life support, defibrillation
Zásady pro vypracování
1. Studium literatury, sběr informací a popis současného stavu řešené problematiky
2. Stanovení cílů a metodiky práce
3. Příprava a realizace výzkumného šetření dle stanovené metodiky
4. Analýza a interpretace získaných dat
5. Zhodnocení výsledků práce
Zásady pro vypracování
1. Studium literatury, sběr informací a popis současného stavu řešené problematiky
2. Stanovení cílů a metodiky práce
3. Příprava a realizace výzkumného šetření dle stanovené metodiky
4. Analýza a interpretace získaných dat
5. Zhodnocení výsledků práce
Seznam doporučené literatury
1. JEŘÁBEK, Hynek. Úvod do sociologického výzkumu. Praha: Karolinum, 1993, 162 s. ISBN 80-706-6662-5.
2. PROKOP, Michal. Resuscitace novorozence. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 50 s.
ISBN 80-247-0535-4.
3. ŠEBLOVÁ, Jana a Jiří KNOR. Urgentní medicína v klinické praxi lékaře. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 400 s. ISBN 978-802-4744-346.
4. TRUHLÁŘ, Anatolij. Přehled nejvýznamnějších změn v Doporučených postupech pro neodkladnou resuscitaci. Anesteziologie a intenzivní medicína. 2011, roč. 22, č. 2. ISSN 1214-2158.
Seznam doporučené literatury
1. JEŘÁBEK, Hynek. Úvod do sociologického výzkumu. Praha: Karolinum, 1993, 162 s. ISBN 80-706-6662-5.
2. PROKOP, Michal. Resuscitace novorozence. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 50 s.
ISBN 80-247-0535-4.
3. ŠEBLOVÁ, Jana a Jiří KNOR. Urgentní medicína v klinické praxi lékaře. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 400 s. ISBN 978-802-4744-346.
4. TRUHLÁŘ, Anatolij. Přehled nejvýznamnějších změn v Doporučených postupech pro neodkladnou resuscitaci. Anesteziologie a intenzivní medicína. 2011, roč. 22, č. 2. ISSN 1214-2158.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucího: výborně minus
Hodnocení oponenta: velmi dobře
Doplňující otázky k obhajobě:
1. Jaká konkrétní doporučení pro praxi vyplývají z vašeho šetření?
2. Je z vašeho hlediska forma výuky KPR na záchranných službách dostatečně efektivní?
Obhajoba bakalářské práce s prezentací velmi dobrá.