Práce se zaměřuje na problematiku zvýšení úrovně zákaznického servisu na oddělení námořní a letecké přepravy společnosti Gebrüder Weiss. Je zde provedena analýza společnosti a jejích procesů. Také jsou zde k dispozici návrhy, na základě kterých lze zvýšit spokojenost zákazníků. Tyto návrhy jsou následně ohodnoceny metodami hodnocení investic.
Anotace v angličtině
The work focuses on problematics of increasing the customer service level on the airfreight and seafreight department of Gebrüder Weiss company. It is focused on analysis of the company and its processes. Also there are suggestions, how to make customers more satisfied. Those suggestions are evaluated by the investment valuation methods.
Klíčová slova
zákaznický servis, investice, metody hodnocení investic, spokojenost zákazníků
Klíčová slova v angličtině
customer service, investment, investment valuation methods, satisfaction of customers
Rozsah průvodní práce
87 s., 14 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zaměřuje na problematiku zvýšení úrovně zákaznického servisu na oddělení námořní a letecké přepravy společnosti Gebrüder Weiss. Je zde provedena analýza společnosti a jejích procesů. Také jsou zde k dispozici návrhy, na základě kterých lze zvýšit spokojenost zákazníků. Tyto návrhy jsou následně ohodnoceny metodami hodnocení investic.
Anotace v angličtině
The work focuses on problematics of increasing the customer service level on the airfreight and seafreight department of Gebrüder Weiss company. It is focused on analysis of the company and its processes. Also there are suggestions, how to make customers more satisfied. Those suggestions are evaluated by the investment valuation methods.
Klíčová slova
zákaznický servis, investice, metody hodnocení investic, spokojenost zákazníků
Klíčová slova v angličtině
customer service, investment, investment valuation methods, satisfaction of customers
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Zákaznický servis a způsoby jeho měření
2. Analýza současného stavu ve společnosti Gebrüder Weiss
3. Návrhy na zvýšení úrovně zákaznického servisu
4. Zhodnocení navrhovaných řešení
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Zákaznický servis a způsoby jeho měření
2. Analýza současného stavu ve společnosti Gebrüder Weiss
3. Návrhy na zvýšení úrovně zákaznického servisu
4. Zhodnocení navrhovaných řešení
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Problematiku řešenou ve svém diplomovém projektu dokázala diplomantka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Odpovědi na připomínky oponenta měla velmi dobře připraveny. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla.