Předmětem této diplomové práce je navržení takových marketingových aktivit pro nákladní dopravu, které povedou k oslovení nových potencionálních zákazníků a k následnému zvýšení zisku společnosti ZDAR, a. s. V teoretické části práce jsou objasněna základní fakta týkající se marketingu služeb, vlastností služeb a složek marketingového mixu 6P (produkt, cena, distribuce, komunikace, personál a procesy). V praktické části je těchto 6 složek analyzováno ve vybrané společnosti. Závěr práce obsahuje opatření vedoucí k zlepšení marketingových aktivit a jejich ekonomická zhodnocení.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is to propose marketing activities, that will lead to reach new potential customers in the company ZDAR, Inc. The first part defines theoretical facts concerning the marketing of services, service characteristics and detailed elaboration of the components of the marketing mix 6P (product, price, distribution, communication, personnel and processes). In the practical part these six components are analysed at ZDAR, Inc. Conclusion includes measures to improve the marketing activities and their economic evaluation.
Klíčová slova
marketing, služba, marketingový mix, produkt, cena, distribuce, komunikace, personál, proces
Klíčová slova v angličtině
marketing, service, marketing mix, product, price, distribution, communication, personnel, process
Rozsah průvodní práce
67 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem této diplomové práce je navržení takových marketingových aktivit pro nákladní dopravu, které povedou k oslovení nových potencionálních zákazníků a k následnému zvýšení zisku společnosti ZDAR, a. s. V teoretické části práce jsou objasněna základní fakta týkající se marketingu služeb, vlastností služeb a složek marketingového mixu 6P (produkt, cena, distribuce, komunikace, personál a procesy). V praktické části je těchto 6 složek analyzováno ve vybrané společnosti. Závěr práce obsahuje opatření vedoucí k zlepšení marketingových aktivit a jejich ekonomická zhodnocení.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is to propose marketing activities, that will lead to reach new potential customers in the company ZDAR, Inc. The first part defines theoretical facts concerning the marketing of services, service characteristics and detailed elaboration of the components of the marketing mix 6P (product, price, distribution, communication, personnel and processes). In the practical part these six components are analysed at ZDAR, Inc. Conclusion includes measures to improve the marketing activities and their economic evaluation.
Klíčová slova
marketing, služba, marketingový mix, produkt, cena, distribuce, komunikace, personál, proces
Klíčová slova v angličtině
marketing, service, marketing mix, product, price, distribution, communication, personnel, process
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretické vymezení marketingu dopravní společnosti
2. Analýza stávajících marketingových aktivit společnosti ZDAR, a.s.
3. Návrh na zlepšení marketingových aktivit ve společnosti ZDAR, a.s.
4. Ekonomické zhodnocení navrhovaných řešení
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretické vymezení marketingu dopravní společnosti
2. Analýza stávajících marketingových aktivit společnosti ZDAR, a.s.
3. Návrh na zlepšení marketingových aktivit ve společnosti ZDAR, a.s.
4. Ekonomické zhodnocení navrhovaných řešení
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky recenzenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.