- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název dle studenta, Název v angličtině, Anotace, Anotace v angličtině, Klíčová slova, Klíčová slova v angličtině
Hlavní téma
Návrh a implementace SW pro přenos vybraných informací na chytré hodinky
- Cílem práce je návrh a implementace aplikace pro náramkové hodinky Samsung Gear 2, která bude pomocí komunikačního rozhraní z již existující aplikace pro golfové hráče:
a) zobrazovat vybrané informace
b) nastavovat vybrané funkce
- V teoretické části práce bude proveden přehled v oblasti chytrých mobilních zařízení (smartphonů) s důrazem na doplňková zařízení.
- V praktické části se student zaměří na vlastní návrh a implementaci SW řešení aplikace pro chytré hodinky.
- Výsledná aplikace bude otestována v reálném provozu.
Zásady pro vypracování
- Cílem práce je návrh a implementace aplikace pro náramkové hodinky Samsung Gear 2, která bude pomocí komunikačního rozhraní z již existující aplikace pro golfové hráče:
a) zobrazovat vybrané informace
b) nastavovat vybrané funkce
- V teoretické části práce bude proveden přehled v oblasti chytrých mobilních zařízení (smartphonů) s důrazem na doplňková zařízení.
- V praktické části se student zaměří na vlastní návrh a implementaci SW řešení aplikace pro chytré hodinky.
- Výsledná aplikace bude otestována v reálném provozu.
Seznam doporučené literatury
1.ULLMAN, L. PHP a MySQL. Brno, Computer Press Books, 2004
2.MURPHY, Mark L. Android 2: Průvodce programováním mobilních aplikací. Brno : COMPUTER PRESS, 2011. 376 s. EAN:9788025131947.
Seznam doporučené literatury
1.ULLMAN, L. PHP a MySQL. Brno, Computer Press Books, 2004
2.MURPHY, Mark L. Android 2: Průvodce programováním mobilních aplikací. Brno : COMPUTER PRESS, 2011. 376 s. EAN:9788025131947.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Cílem práce byl návrh a implementace aplikace pro náramkové hodinky Samsung Gear 2, která bude pomocí komunikačního rozhraní z již existující aplikace pro golfové hráče. V teoretické části práce byl proveden přehled v oblasti chytrých mobilních zařízení (smartphonů) s důrazem na doplňková zařízení. V praktické části se student zaměřil na vlastní návrh a implementaci SW řešení aplikace pro chytré hodinky. Výsledná aplikace byla otestována v reálném provozu. Student prokázal schopnosti samostatné práce, zejména při řešení dílčích problémů, které se během implementace aplikace vyskytly.