Bakalářská práce řeší problematiku marketingových aktivit a to z pohledu výrobce radiolokačních systémů. V teoretické části práce je vymezený teoretický rámec řešené problematiky, a to v podmínkách postavení výrobce radiolokačních systémů v aktuálním tržním prostředí. V praktické části je analýze podstoupen konkrétní podnik a to s využitím vybraných analytických metod. V poslední části práce jsou na základě provedené analýzy navrženy doporučení, které zvýší efektivnost výrobce radiolokačních systémů při realizaci veletrhu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the problem of marketing activities from the view of a manufacturer of radiolocation systems. In the theoretical part it defines the theoretical framework of the solved problem, in terms of position of the manufacturer of radiolocation systems in the current market environment. In the practical part there is analysed a specific company, using selected analytical methods. The last part, based on the analysis, includes a set of proposed recommendations, which will improve the efficiency of the manufacturer of radiolocation systems regarding realization of a fair.
Bakalářská práce řeší problematiku marketingových aktivit a to z pohledu výrobce radiolokačních systémů. V teoretické části práce je vymezený teoretický rámec řešené problematiky, a to v podmínkách postavení výrobce radiolokačních systémů v aktuálním tržním prostředí. V praktické části je analýze podstoupen konkrétní podnik a to s využitím vybraných analytických metod. V poslední části práce jsou na základě provedené analýzy navrženy doporučení, které zvýší efektivnost výrobce radiolokačních systémů při realizaci veletrhu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the problem of marketing activities from the view of a manufacturer of radiolocation systems. In the theoretical part it defines the theoretical framework of the solved problem, in terms of position of the manufacturer of radiolocation systems in the current market environment. In the practical part there is analysed a specific company, using selected analytical methods. The last part, based on the analysis, includes a set of proposed recommendations, which will improve the efficiency of the manufacturer of radiolocation systems regarding realization of a fair.
Úvod
1. Problematika řízení marketingových aktivit výrobce radiolokačních systémů při účasti na veletrhu
2. Analýza stávajících marketingových činností k prezentaci radiolokačních systémů
3. Návrh marketingových aktivit pro zvýšení efektivnosti prezentace výrobce radiolokačních systémů na veletrhu
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Problematika řízení marketingových aktivit výrobce radiolokačních systémů při účasti na veletrhu
2. Analýza stávajících marketingových činností k prezentaci radiolokačních systémů
3. Návrh marketingových aktivit pro zvýšení efektivnosti prezentace výrobce radiolokačních systémů na veletrhu
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucího práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázala studentka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla.