Práce se zabývá problematikou kvality osobní dopravy a přepravy u firmy ZDAR a.s., Žďár nad Sázavou. Cílem je provést analýzu současného stavu problematiky u tohoto dopravce spolu s identifikací prvků kvality. Dále je v této práci proveden návrh na částečné nebo úplné odstranění nedostatků. Cílem této práce je zanalyzovat současný stav a navrhnout jeho zlepšení.
Anotace v angličtině
The work deals with the quality of passenger transport and transport at the company ZDAR as, Žďár nad Sázavou. The objective is to analyze the current state of problems with this carrier along with identification of elements and their perception of the quality of passengers. Additionally, the work done outline solutions in the design of the thesis.
Klíčová slova
Kvalita, veřejná autobusová doprava, osoby s omezenou schopností pohybu a orientace, bezbariérová přístupnost
Klíčová slova v angličtině
Quality, public bus service, persons with reduced mobility or orientation, barrierless accessibility
Rozsah průvodní práce
61 s (127 168)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá problematikou kvality osobní dopravy a přepravy u firmy ZDAR a.s., Žďár nad Sázavou. Cílem je provést analýzu současného stavu problematiky u tohoto dopravce spolu s identifikací prvků kvality. Dále je v této práci proveden návrh na částečné nebo úplné odstranění nedostatků. Cílem této práce je zanalyzovat současný stav a navrhnout jeho zlepšení.
Anotace v angličtině
The work deals with the quality of passenger transport and transport at the company ZDAR as, Žďár nad Sázavou. The objective is to analyze the current state of problems with this carrier along with identification of elements and their perception of the quality of passengers. Additionally, the work done outline solutions in the design of the thesis.
Klíčová slova
Kvalita, veřejná autobusová doprava, osoby s omezenou schopností pohybu a orientace, bezbariérová přístupnost
Klíčová slova v angličtině
Quality, public bus service, persons with reduced mobility or orientation, barrierless accessibility
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Analýza současného stavu
2. Návrhy na zvýšení kvality
3. Vyhodnocení návrhu
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Analýza současného stavu
2. Návrhy na zvýšení kvality
3. Vyhodnocení návrhu
Závěr
Seznam doporučené literatury
(1) DRDLA, P. Technologie a řízení dopravy - městská hromadná doprava. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2005. 136 s. ISBN 80-7194-804-7.
(2) SUROVEC, P. Technológia hromadnej osobnej dopravy. Žilina: Žilinská univerzita, 1998. 143 s. ISBN 80-7100-494-4.
(3) MOJŽÍŠ, V. a kol. Kvalita dopravních a přepravních procesů. Pardubice: Institut Jana Pernera, o.p.s., 2003. 176 s. ISBN 80-86530-09-4
(4) ČSN EN 13186 - Doprava - Logistika a služby - Veřejná přeprava osob - Definice jakosti služby, cíle a měření
(5) ČSN EN 15140 - Veřejná přeprava osob - Základní požadavky a doporučení pro systémy hodnocení kvality poskytované služby
(6) INFORMACE O ZDAR a.s., [ONLINE]. Dostupné z http://www.zdar.cz/
Seznam doporučené literatury
(1) DRDLA, P. Technologie a řízení dopravy - městská hromadná doprava. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2005. 136 s. ISBN 80-7194-804-7.
(2) SUROVEC, P. Technológia hromadnej osobnej dopravy. Žilina: Žilinská univerzita, 1998. 143 s. ISBN 80-7100-494-4.
(3) MOJŽÍŠ, V. a kol. Kvalita dopravních a přepravních procesů. Pardubice: Institut Jana Pernera, o.p.s., 2003. 176 s. ISBN 80-86530-09-4
(4) ČSN EN 13186 - Doprava - Logistika a služby - Veřejná přeprava osob - Definice jakosti služby, cíle a měření
(5) ČSN EN 15140 - Veřejná přeprava osob - Základní požadavky a doporučení pro systémy hodnocení kvality poskytované služby
(6) INFORMACE O ZDAR a.s., [ONLINE]. Dostupné z http://www.zdar.cz/
Přílohy volně vložené
1 x CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student obhájil bakalářskou práci a uspokojivě zodpověděl všechny otázky státní zkušební komise v následné diskuzi.
Vedoucí bakalářské práce zmínil, že z časových důvodů nebylo možno některé části zapracovat do bakalářské práce a tudíž jsou uvedeny v přílohách. Student docházel na konzultace a celkově přistupoval k práci velmi zodpovědně a získával informace z praxe. Oponent bakalářské práce zmínil jazykové nesrovnalosti v textu a chybné číslování kapitol. Na kladené otázky student nereagoval uspokojivě .