Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybrané společnosti. První část je zaměřena na bližší specifikaci základních marketingových pojmů. Další kapitola je věnována internetovému marketingu, je zde vysvětleno i několik základních nástrojů internetového marketingu. V poslední kapitole je již charakterizována vybraná společnost včetně navržení nejvhodnější marketingové strategie s využitím nástrojů internetového marketingu.
Annotation in English
This dissertation deals with the design of the marketing strategy of the selected company. The first chapter focuses on a more detailed specification of basic marketing terms. The next chapter is devoted to internet marketing, explaining several basic tools of internet marketing. Selected company is characterized in the last chapter, including designing the most suitable marketing strategy using the tools of internet marketing.
Keywords
Marketingová strategie, internetový marketing, marketingový mix, segmentace trhu, SEO, klíčová slova
Keywords in English
Marketing strategy, internet marketing, marketing mix, market segmentation, SEO, keywords
Length of the covering note
63 s.
Language
CZ
Annotation
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybrané společnosti. První část je zaměřena na bližší specifikaci základních marketingových pojmů. Další kapitola je věnována internetovému marketingu, je zde vysvětleno i několik základních nástrojů internetového marketingu. V poslední kapitole je již charakterizována vybraná společnost včetně navržení nejvhodnější marketingové strategie s využitím nástrojů internetového marketingu.
Annotation in English
This dissertation deals with the design of the marketing strategy of the selected company. The first chapter focuses on a more detailed specification of basic marketing terms. The next chapter is devoted to internet marketing, explaining several basic tools of internet marketing. Selected company is characterized in the last chapter, including designing the most suitable marketing strategy using the tools of internet marketing.
Keywords
Marketingová strategie, internetový marketing, marketingový mix, segmentace trhu, SEO, klíčová slova
Keywords in English
Marketing strategy, internet marketing, marketing mix, market segmentation, SEO, keywords
Research Plan
Cílem práce je analyzovat problematiku internetového marketingu, vzájemně porovnat možnosti reklamních systémů a navrhnout nejvhodnější strategii propagace vybrané společnosti na internetu.
Osnova:
Definice základní pojmů marketingu a internetového marketingu
Nástroje internetového marketingu a jejich srovnání
Definice cílů marketingové kampaně pro vybranou společnost
Návrh marketingové strategie
Research Plan
Cílem práce je analyzovat problematiku internetového marketingu, vzájemně porovnat možnosti reklamních systémů a navrhnout nejvhodnější strategii propagace vybrané společnosti na internetu.
Osnova:
Definice základní pojmů marketingu a internetového marketingu
Nástroje internetového marketingu a jejich srovnání
Definice cílů marketingové kampaně pro vybranou společnost
Návrh marketingové strategie
Recommended resources
CHAFFEY, Dave. E-business and e-commerce management: strategy, implementation, and practice. 2nd ed. New York: FT Prentice Hall, 2004, xxvi, 589 p. ISBN 02-736-8378-0.
JANOUCH, Viktor. 2014. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
SEDLÁČEK, Jiří. 2006. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: BEN - technická literatura, 351 s. ISBN 80-730-0195-0.
SEDLÁK, Mirek a Petra MIKULÁŠKOVÁ. 2012. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. 1. vyd. Brno: Computer Press, 336 s. ISBN 978-80-251-3727-7.
TONKIN, Sebastian, Caleb WHITMORE a Justin CUTRONI. 2011. Výkonostní marketing s Google Analytics: [strategie a techniky maximalizace online ROI]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 432 s. ISBN 978-80-251-3339-2
Recommended resources
CHAFFEY, Dave. E-business and e-commerce management: strategy, implementation, and practice. 2nd ed. New York: FT Prentice Hall, 2004, xxvi, 589 p. ISBN 02-736-8378-0.
JANOUCH, Viktor. 2014. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 376 s. ISBN 978-80-251-4311-7.
SEDLÁČEK, Jiří. 2006. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: BEN - technická literatura, 351 s. ISBN 80-730-0195-0.
SEDLÁK, Mirek a Petra MIKULÁŠKOVÁ. 2012. Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod. 1. vyd. Brno: Computer Press, 336 s. ISBN 978-80-251-3727-7.
TONKIN, Sebastian, Caleb WHITMORE a Justin CUTRONI. 2011. Výkonostní marketing s Google Analytics: [strategie a techniky maximalizace online ROI]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 432 s. ISBN 978-80-251-3339-2
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Studentka seznámila komisi s výsledky svojí diplomové práce. Cílem práce bylo analyzovat problematiku internetového marketingu, vzájemně porovnat možnosti reklamních systémů a navrhnout nejvhodnější strategii propagace vybrané společnosti na internetu.
Autorka u obhajoby může uvést, jaká je vazba mezi marketingovým mixem a komunikačním mixem a vysvětlit, proč ve své práci s pojmem komunikační mix nepracuje. Pokud má autorka práce zpěnou vazbu od zkoumaného podniku, může uvést, která doporučení navrhovaná v diplomové práci budou v praxi aplikována a zda podnik vnímá návrh autorky jako "nejvhodnější strategii propagace".