Práce je zaměřena na problematiku mulilevel marketingu ve finančním poradenství. Je zde provedena charakteristika multilevel marketingového přístupu v podniku Profi-Advisors, s. r. o. Na základě jeho zhodnocení je uveden dále soubor doporučení pro zefektivnění fungování tohoto podniku.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on the problematic of multilevel marketing in financial advisory. The thesis includes characteristic of multilevel marketing approach in Profi-Advisors, L.t.d. Based on its assessment is created a set of recommendations for improving of current situation of this company.
Klíčová slova
multilevel marketing, finanční poradenství, odměňování, kariérní řád
Klíčová slova v angličtině
multilevel marketing, financial advisory, remuneration policy, career plan
Rozsah průvodní práce
47 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je zaměřena na problematiku mulilevel marketingu ve finančním poradenství. Je zde provedena charakteristika multilevel marketingového přístupu v podniku Profi-Advisors, s. r. o. Na základě jeho zhodnocení je uveden dále soubor doporučení pro zefektivnění fungování tohoto podniku.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on the problematic of multilevel marketing in financial advisory. The thesis includes characteristic of multilevel marketing approach in Profi-Advisors, L.t.d. Based on its assessment is created a set of recommendations for improving of current situation of this company.
Klíčová slova
multilevel marketing, finanční poradenství, odměňování, kariérní řád
Klíčová slova v angličtině
multilevel marketing, financial advisory, remuneration policy, career plan
Zásady pro vypracování
Práce se zabývá problematikou multilevel marketingu v konkrétním podniku. Cílem práce je na základě identifikace a zhodnocení multilevel marketingového přístupu ve vybraném podniku stanovit soubor doporučení vedoucí k zefektivnění využívání této marketingové strategie v podniku.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů z oblasti multilevel marketingu a jeho vývoj.
- Výhody a nevýhody využití této marketingové strategie.
- Multilevel marketing ve finančním poradenství.
- Charakteristika multilevel marketingového přístupu ve vybraném podniku.
- Zhodnocení a návrhy.
Zásady pro vypracování
Práce se zabývá problematikou multilevel marketingu v konkrétním podniku. Cílem práce je na základě identifikace a zhodnocení multilevel marketingového přístupu ve vybraném podniku stanovit soubor doporučení vedoucí k zefektivnění využívání této marketingové strategie v podniku.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů z oblasti multilevel marketingu a jeho vývoj.
- Výhody a nevýhody využití této marketingové strategie.
- Multilevel marketing ve finančním poradenství.
- Charakteristika multilevel marketingového přístupu ve vybraném podniku.
- Zhodnocení a návrhy.
Seznam doporučené literatury
KIYOSAKI, R. T., LECHTER, S. L., Bohatý Táta, chudý táta: co bohatí učí svoje děti a chudí a střední vrstvy ne. Praha: Pragma, 2001, 214 s. ISBN 80-7205-822-3
KIYOSAKI, R. T., FLEMING, J., KIYOSAKI, K., Byznys pro 21. století. Praha: Pragma, 2011, 180 s. ISBN 9788073492854.
FAILLA, D., Základy úspěšného vybudování multi-level marketingové organizace. 4. vydání Brno: Alman Jiří, 2010, 114 s. ISBN 978-80-87426-11-1
PATKA, F., Rubikon MLM - kostky jsou vrženy. 1. vydání: Patka Filip, 2011, 140 s. ISBN 978-80-254-9055-6
Seznam doporučené literatury
KIYOSAKI, R. T., LECHTER, S. L., Bohatý Táta, chudý táta: co bohatí učí svoje děti a chudí a střední vrstvy ne. Praha: Pragma, 2001, 214 s. ISBN 80-7205-822-3
KIYOSAKI, R. T., FLEMING, J., KIYOSAKI, K., Byznys pro 21. století. Praha: Pragma, 2011, 180 s. ISBN 9788073492854.
FAILLA, D., Základy úspěšného vybudování multi-level marketingové organizace. 4. vydání Brno: Alman Jiří, 2010, 114 s. ISBN 978-80-87426-11-1
PATKA, F., Rubikon MLM - kostky jsou vrženy. 1. vydání: Patka Filip, 2011, 140 s. ISBN 978-80-254-9055-6
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Cílem práce je na základě multilevelového marketingu ve vybraném podniku stanovit soubor doporučení vedoucí k zefektivnění využívání tohoto marketingového přístupu.
Otázky k práci: Domníváte se, že systém vzdělávání pracovníků (zejména nových) je dostačující? Pokud ne, v čem vidíte zásadní nedostatky? Jaká opatření doporučujete proto, aby podnik čelil lépe konkurenci?