Práce se věnuje marketingovému průzkumu trhu produktu společnosti ElektroRádce.cz, s.r.o., která se zabývá projekcí a prodejem LED svítidel. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a charakterizuje teorii marketingu, kde jsou zmíněny základní pojmy a postupy, které jsou nezbytné k marketingovému průzkumu trhu. Druhá část, praktická, vychází z teorie, která je popsaná v části první. Závěr obsahuje shrnutí výsledků z praktické části a celkové zhodnocení tohoto průzkumu.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on marketing research for product of company ElektroRádce.cz, s.r.o., which deals with projection and selling LED lights. The thesis is divided into two major sections. The theoretical section explains the theory of marketing, where are described basic terms and procedures, which are necessary for marketing research. In the practical part, some methods from the theoretical part are applied. The conclusion summarizes all the results from the practical part and evaluates the outcomes.
Klíčová slova
marketing, průzkum trhu, produkt, trh
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing research, product, market
Rozsah průvodní práce
55 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se věnuje marketingovému průzkumu trhu produktu společnosti ElektroRádce.cz, s.r.o., která se zabývá projekcí a prodejem LED svítidel. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a charakterizuje teorii marketingu, kde jsou zmíněny základní pojmy a postupy, které jsou nezbytné k marketingovému průzkumu trhu. Druhá část, praktická, vychází z teorie, která je popsaná v části první. Závěr obsahuje shrnutí výsledků z praktické části a celkové zhodnocení tohoto průzkumu.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on marketing research for product of company ElektroRádce.cz, s.r.o., which deals with projection and selling LED lights. The thesis is divided into two major sections. The theoretical section explains the theory of marketing, where are described basic terms and procedures, which are necessary for marketing research. In the practical part, some methods from the theoretical part are applied. The conclusion summarizes all the results from the practical part and evaluates the outcomes.
Klíčová slova
marketing, průzkum trhu, produkt, trh
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing research, product, market
Zásady pro vypracování
Cílem práce je v rámci zvoleného podnikatelského subjektu navrhnout a provést průzkum trhu vybraného produktu.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů.
- Charakteristika zvolené organizace.
- Návrh a realizace marketingového šetření.
- Shrnutí a doporučení.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je v rámci zvoleného podnikatelského subjektu navrhnout a provést průzkum trhu vybraného produktu.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů.
- Charakteristika zvolené organizace.
- Návrh a realizace marketingového šetření.
- Shrnutí a doporučení.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. 2. aktualiz. vyd. Brno: BizBooks, 2012, iv, 116 s. ISBN 978-80-265-0038-4.
KINCL, Jan. Marketing podle trhů: [příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů]. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2004, 172 s. Management studium. ISBN 80-868-5102-8.
URBÁNEK, Tomáš. Marketing: poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Praha: Alfa Nakladatelství, 2010, 233 s. Management studium. ISBN 978-80-87197-17-2
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing: poznáváme svoje zákazníky. 2., přeprac. a dopl. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2010, xxiv, 499 s. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 978-80-7400-115-4.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingový průzkum: poznáváme svoje zákazníky. 2. aktualiz. vyd. Brno: BizBooks, 2012, iv, 116 s. ISBN 978-80-265-0038-4.
KINCL, Jan. Marketing podle trhů: [příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů]. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2004, 172 s. Management studium. ISBN 80-868-5102-8.
URBÁNEK, Tomáš. Marketing: poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Praha: Alfa Nakladatelství, 2010, 233 s. Management studium. ISBN 978-80-87197-17-2
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing: poznáváme svoje zákazníky. 2., přeprac. a dopl. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2010, xxiv, 499 s. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 978-80-7400-115-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka zpracovala bakalářskou práci na téma Marketingový průzkum trhu vybraného podniku. Cílem práce bylo v rámci zvoleného podnikatelského subjektu navrhnout a provést průzkum trhu vybraného produktu.
Po obhájení práce byly studentce položeny otázky: 1) O jaký druh šetření se jednalo, když byli osloveni všichni zákazníci zkoumané společnosti? 2) Jaké hypotézy by bylo možné v případě tohoto šetření stanovit a jak by byly ověřovány?
Odpovědi na otázky vedoucí práce i komise byly dostačující.