Bakalářská práce "Chování spotřebitele při nákupu vybraného druhu výrobku" si klade za cíl popsat a pochopit spotřebitelské chování při nákupu mobilních telefonů. Základem celé práce je tvorba dotazníku na dané téma, zpracování dotazníkového šetření a následná analýza získaných informací. Výsledky práce mohou sloužit různým distributorům mobilních telefonů a přispět k pochopení chování spotřebitele.
Anotace v angličtině
The Bachelor's thesis entitled "Consumer's behavior when buying a selected type of product" aims to describe and understand consumer's behavior when buying mobile phones. The main part of the work is creation of a questionnaire on the chosen subject, processing the questionnaire and analysis of the information obtained. The results may serve various distributors of mobile phones for understanding consumer's behavior.
Bakalářská práce "Chování spotřebitele při nákupu vybraného druhu výrobku" si klade za cíl popsat a pochopit spotřebitelské chování při nákupu mobilních telefonů. Základem celé práce je tvorba dotazníku na dané téma, zpracování dotazníkového šetření a následná analýza získaných informací. Výsledky práce mohou sloužit různým distributorům mobilních telefonů a přispět k pochopení chování spotřebitele.
Anotace v angličtině
The Bachelor's thesis entitled "Consumer's behavior when buying a selected type of product" aims to describe and understand consumer's behavior when buying mobile phones. The main part of the work is creation of a questionnaire on the chosen subject, processing the questionnaire and analysis of the information obtained. The results may serve various distributors of mobile phones for understanding consumer's behavior.
Cílem bakalářské práce bude realizace dotazníkového šetření týkajícího se rozhodování spotřebitele při nákupu vybraného druhu výrobku a jeho vyhodnocení použitím vhodných metod.
Osnova:
- Teoretické vymezení pojmů z oblasti chování spotřebitele.
- Realizace dotazníkového šetření.
- Vyhodnocení získaných dat pomocí vhodných matematických nebo statistických metod.
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce bude realizace dotazníkového šetření týkajícího se rozhodování spotřebitele při nákupu vybraného druhu výrobku a jeho vyhodnocení použitím vhodných metod.
Osnova:
- Teoretické vymezení pojmů z oblasti chování spotřebitele.
- Realizace dotazníkového šetření.
- Vyhodnocení získaných dat pomocí vhodných matematických nebo statistických metod.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003, xvii, 432 s. ISBN 80-717-9577-1.
ŘEZANKOVÁ, Hana. Analýza dat z dotazníkových šetření: (druhé vydání). 2. vyd. Praha: Professional Publishing, 2010, 217 s. ISBN 978-80-7431-019-5.
SMITH, Paul. Moderní marketing. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2000, 518 s. ISBN 80-722-6252-1.
TRACY, Brian. Jak mnohem lépe prodávat: praxí ověřený systém metod a technik prodeje používaný nejlepšími obchodníky. Vyd. 3. Brno: Computer Press, 2007, 325 s. ISBN 978-80-251-1467-4.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 356 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3528-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2007, 294 s. ISBN 978-80-247-2196-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie spotřebitele: jak zákazníci nakupují. 1. vyd. Praha: Grada, 2004, 283 s. ISBN 80-247-0393-9.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003, xvii, 432 s. ISBN 80-717-9577-1.
ŘEZANKOVÁ, Hana. Analýza dat z dotazníkových šetření: (druhé vydání). 2. vyd. Praha: Professional Publishing, 2010, 217 s. ISBN 978-80-7431-019-5.
SMITH, Paul. Moderní marketing. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2000, 518 s. ISBN 80-722-6252-1.
TRACY, Brian. Jak mnohem lépe prodávat: praxí ověřený systém metod a technik prodeje používaný nejlepšími obchodníky. Vyd. 3. Brno: Computer Press, 2007, 325 s. ISBN 978-80-251-1467-4.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 356 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3528-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 3., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2007, 294 s. ISBN 978-80-247-2196-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie spotřebitele: jak zákazníci nakupují. 1. vyd. Praha: Grada, 2004, 283 s. ISBN 80-247-0393-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student seznámil komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Cílem práce je Realizace dotazníkového šetření týkajícího se rozhodování spotřebitele při nákupu vybraného druhu výrobku. Zpracování získaných dat pomocí statistických metod. Vyhodnocení výsledků šetření. Student seznámil komisi se závěry práce a odpověděl na otázky položené vedoucím práce: Existuje závislost mezi životním statutem respondenta a cenou, kterou zaplatil za poslední koupený telefon? Lze ze získaných dat vysledovat, jaké faktory ovlivňující nákup mobilního telefonu jsou důležité pro studenty a jaké pro zaměstnané osoby?