Cílem diplomové práce je návrh a implementace webové aplikace pracující v reálném čase, která představuje elektronickou podobu deskové šachové hry.
V teoretické části práce bude provedena rešerše technologií použitých při vývoji aplikací podobného typu s důrazem na komunikaci klient-server.
Aplikace bude využívat vzájemné komunikace dvou klientů pomocí technologie Socket.IO a bude dále postavena na technologiích Node.js, React a NoSQL databázi MongoDB.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to design and implement realtime 3D web application used for playing
the game Chess. The theoretical part does focus on technologies used for development
of this kind of applications. Two clients communication via Socket.IO is used for transferring
application data. The application also uses Node.js, React andMongoDB NoSQL database.
Klíčová slova
3D šachy,Web socket, babylon.js, Node.js, JavaScript
Klíčová slova v angličtině
3D chess,Web socket, babylon.js, Node.js, JavaScript
Rozsah průvodní práce
80 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem diplomové práce je návrh a implementace webové aplikace pracující v reálném čase, která představuje elektronickou podobu deskové šachové hry.
V teoretické části práce bude provedena rešerše technologií použitých při vývoji aplikací podobného typu s důrazem na komunikaci klient-server.
Aplikace bude využívat vzájemné komunikace dvou klientů pomocí technologie Socket.IO a bude dále postavena na technologiích Node.js, React a NoSQL databázi MongoDB.
Anotace v angličtině
The aim of this thesis is to design and implement realtime 3D web application used for playing
the game Chess. The theoretical part does focus on technologies used for development
of this kind of applications. Two clients communication via Socket.IO is used for transferring
application data. The application also uses Node.js, React andMongoDB NoSQL database.
Klíčová slova
3D šachy,Web socket, babylon.js, Node.js, JavaScript
Klíčová slova v angličtině
3D chess,Web socket, babylon.js, Node.js, JavaScript
Zásady pro vypracování
Cílem diplomové práce je návrh a implementace webové aplikace pracující v reálném čase, která představuje elektronickou podobu deskové šachové hry.
V teoretické části práce bude provedena rešerše technologií použitých při vývoji aplikací podobného typu s důrazem na komunikaci klient-server.
Aplikace bude využívat vzájemné komunikace dvou klientů pomocí technologie Socket.IO a bude dále postavena na technologiích Node.js, React a NoSQL databázi MongoDB.
Zásady pro vypracování
Cílem diplomové práce je návrh a implementace webové aplikace pracující v reálném čase, která představuje elektronickou podobu deskové šachové hry.
V teoretické části práce bude provedena rešerše technologií použitých při vývoji aplikací podobného typu s důrazem na komunikaci klient-server.
Aplikace bude využívat vzájemné komunikace dvou klientů pomocí technologie Socket.IO a bude dále postavena na technologiích Node.js, React a NoSQL databázi MongoDB.
Seznam doporučené literatury
MARDAN, Azat. Practical Node.js: Building Real-World Scalable Web Apps. Vyd 1. Apress, 2014, 300 s. ISBN 978-1-4302-6595-5.
EISENMAN, Bonnie. Learning React Native: Building Native Mobile Apps with JavaScript. O'Reilly Media, 2015, 200 s. ISBN 978-1-4919-2900-1.
RAI, Rohit. Socket.IO Real-time Web Application Development. Packt Publishing, 2013, 140 s. ISBN 978-1-78216-078-6.
CHODOROW, Kristina. MongoDB: The Definitive Guide. Vyd 2. O'Reilly Media, 2013, 432 s. ISBN 978-1-4493-4468-9.
Seznam doporučené literatury
MARDAN, Azat. Practical Node.js: Building Real-World Scalable Web Apps. Vyd 1. Apress, 2014, 300 s. ISBN 978-1-4302-6595-5.
EISENMAN, Bonnie. Learning React Native: Building Native Mobile Apps with JavaScript. O'Reilly Media, 2015, 200 s. ISBN 978-1-4919-2900-1.
RAI, Rohit. Socket.IO Real-time Web Application Development. Packt Publishing, 2013, 140 s. ISBN 978-1-78216-078-6.
CHODOROW, Kristina. MongoDB: The Definitive Guide. Vyd 2. O'Reilly Media, 2013, 432 s. ISBN 978-1-4493-4468-9.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Cílem práce, bylo navrhnou a implementovat webovou aplikaci pracující v reálném čase, která představuje elektronickou podobu deskové šachové hry. Aplikace byla implementována pomocí javaskriptových nástrojů Node. js.,React, webových služeb REST a s využitím metod technologie Web Socket pro práci v reálném čase. Obsah diplomové práce je v souladu se zadáním. Student práci vytvořil zcela sám a cíle diplomové práce splnil.