Jak funguje komunikační rozhraní mezi katedrou a studenty? Za použití zúčastněného
pozorování autor práce sleduje chování účastníků výzkumu ve virtuálním světě na
sociálních sítích a v běžném životě. Zachycuje dynamiku mediované komunikace mezi
všemi účastníky vzdělávacího procesu. Práce je založena na terénním výzkumu, který
probíhá v reálném i virtuálním světě a opírá se o soudobá technologická rozhraní typu Facebook, web apod.
Anotace v angličtině
The text focuses on the various ways in which the communication interface works
between the department and the students. Author of thesis uses participant observation and monitores the behavior of research participants in a virtual world on social networks and in everyday life. He is capturing the dynamics of mediated communication between all participants in the educational process. The work is based on field research running at real and virtual worlds and, in particular, focuses upon, and makes use of, contemporary technological interfaces like Facebook and world wide web.
Klíčová slova
Média, internet, realita, terciární vzdělávání, vysoká škola, sociální komunikace,
interakce
Klíčová slova v angličtině
Media, internet, reality, tertiary education, university, social communication,
interaction
Rozsah průvodní práce
50
Jazyk
CZ
Anotace
Jak funguje komunikační rozhraní mezi katedrou a studenty? Za použití zúčastněného
pozorování autor práce sleduje chování účastníků výzkumu ve virtuálním světě na
sociálních sítích a v běžném životě. Zachycuje dynamiku mediované komunikace mezi
všemi účastníky vzdělávacího procesu. Práce je založena na terénním výzkumu, který
probíhá v reálném i virtuálním světě a opírá se o soudobá technologická rozhraní typu Facebook, web apod.
Anotace v angličtině
The text focuses on the various ways in which the communication interface works
between the department and the students. Author of thesis uses participant observation and monitores the behavior of research participants in a virtual world on social networks and in everyday life. He is capturing the dynamics of mediated communication between all participants in the educational process. The work is based on field research running at real and virtual worlds and, in particular, focuses upon, and makes use of, contemporary technological interfaces like Facebook and world wide web.
Klíčová slova
Média, internet, realita, terciární vzdělávání, vysoká škola, sociální komunikace,
interakce
Klíčová slova v angličtině
Media, internet, reality, tertiary education, university, social communication,
interaction
Zásady pro vypracování
Jak funguje komunikační rozhraní mezi katedrou a studenty? Za použití zúčastněného pozorování autor práce sleduje chování účastníků výzkumu ve virtuálním světě na sociálních sítích a v běžném životě. Zachycuje dynamiku mediované komunikace mezi všemi účastníky vzdělávacího procesu. Práce je založena na terénním výzkumu, který probíhá v reálném i virtuálním světě a opírá se o soudobá technologická rozhraní typu facebook, web apod..
Zásady pro vypracování
Jak funguje komunikační rozhraní mezi katedrou a studenty? Za použití zúčastněného pozorování autor práce sleduje chování účastníků výzkumu ve virtuálním světě na sociálních sítích a v běžném životě. Zachycuje dynamiku mediované komunikace mezi všemi účastníky vzdělávacího procesu. Práce je založena na terénním výzkumu, který probíhá v reálném i virtuálním světě a opírá se o soudobá technologická rozhraní typu facebook, web apod..
Seznam doporučené literatury
Berger P. L., Luckman T. Sociální konstrukce reality. Pojednání o sociologii vědění. Brno: Centrum pro studium demokracie. ISBN: 80-85959-46-1
Goffman, E. 1999. Všichni hrajeme divadlo. Sebeprezentace v každodenním životě. Praha: Nakladatelství studia Ypsilon.ISBN: 80-902482-4-1
McQuail, D. 2009. Úvod do teorie masové komunikace. Praha: Portál.
ISBN: 978-80-7367-338-3
Sieberg, D. 2014. Digitální dieta. Praha: Synergie. ISBN: 978-80-7370-315-8
Thompson, J. B. 2004. Média a modernita: sociální teorie médií. Praha: Karolinum. ISBN: 80-2460-652-6
Trampota, T., M. Vojtěchovská 2010. Metody výzkumu médií. Praha: Portál.
ISBN: 978-80-7367-683-4
Wilson, S. M., L. C. Peterson. 2002. The anthropology of online communities, Annual Review of Anthropology 31:449467.
Seznam doporučené literatury
Berger P. L., Luckman T. Sociální konstrukce reality. Pojednání o sociologii vědění. Brno: Centrum pro studium demokracie. ISBN: 80-85959-46-1
Goffman, E. 1999. Všichni hrajeme divadlo. Sebeprezentace v každodenním životě. Praha: Nakladatelství studia Ypsilon.ISBN: 80-902482-4-1
McQuail, D. 2009. Úvod do teorie masové komunikace. Praha: Portál.
ISBN: 978-80-7367-338-3
Sieberg, D. 2014. Digitální dieta. Praha: Synergie. ISBN: 978-80-7370-315-8
Thompson, J. B. 2004. Média a modernita: sociální teorie médií. Praha: Karolinum. ISBN: 80-2460-652-6
Trampota, T., M. Vojtěchovská 2010. Metody výzkumu médií. Praha: Portál.
ISBN: 978-80-7367-683-4
Wilson, S. M., L. C. Peterson. 2002. The anthropology of online communities, Annual Review of Anthropology 31:449467.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil téma své BP, cíl, metody a výstup. Byly přečteny oba posudky a student zodpověděl otázky členů komise.