Práce analyzuje současný stav železniční trati Domažlice Planá u Mariánských Lázní a navrhuje možnosti racionalizace provozu na této železniční trati.
Anotace v angličtině
The work analyses present state of railway line Domažlice Planá u Mariánských Lázní and propose the possibilities of racionalization of operation on this railway line.
Klíčová slova
Racionalizace, řízení provozu, zabezpečovací zařízení, železnice
Práce analyzuje současný stav železniční trati Domažlice Planá u Mariánských Lázní a navrhuje možnosti racionalizace provozu na této železniční trati.
Anotace v angličtině
The work analyses present state of railway line Domažlice Planá u Mariánských Lázní and propose the possibilities of racionalization of operation on this railway line.
Klíčová slova
Racionalizace, řízení provozu, zabezpečovací zařízení, železnice
Úvod
1. Analýza současného stavu
2. Návrh racionalizace provozu
3. Zhodnocení návrhu
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Analýza současného stavu
2. Návrh racionalizace provozu
3. Zhodnocení návrhu
Závěr
Seznam doporučené literatury
1. MOJŽÍŠ, Vlastislav a Tatiana MOLKOVÁ. Technologie a řízení dopravy I: část železniční doprava. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2002, 122 s. ISBN 80-7194-424-6.
2. VONKA, Jaroslav, Tatiana MOLKOVÁ a Jaromír ŠIROKÝ. Technologie a řízení dopravy II. - GVD. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2000, 112 s. ISBN 80-7194-286-3.
3. MOLKOVÁ, Tatiana et al. Kapacita železničních tratí. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2010, 149 s. ISBN 978-80-7395-317-1.
4. Interní materiály SŽDC (v poskytnutém rozsahu)
Seznam doporučené literatury
1. MOJŽÍŠ, Vlastislav a Tatiana MOLKOVÁ. Technologie a řízení dopravy I: část železniční doprava. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2002, 122 s. ISBN 80-7194-424-6.
2. VONKA, Jaroslav, Tatiana MOLKOVÁ a Jaromír ŠIROKÝ. Technologie a řízení dopravy II. - GVD. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2000, 112 s. ISBN 80-7194-286-3.
3. MOLKOVÁ, Tatiana et al. Kapacita železničních tratí. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2010, 149 s. ISBN 978-80-7395-317-1.
4. Interní materiály SŽDC (v poskytnutém rozsahu)
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student úspěšně obhájil bakalářskou práci a uspokojivě zodpověděl všechny otázky členů státní zkušební komise ve skupinové rozpravě. Vedoucí bakalářské práce v posudku bakalářské uvedl, že přestože konzultace probíhaly v omezeném rozsahu převážně e-mailem, student prokázal schopnost téma zpracovat s velkou mírou samostatnosti, čímž tento rozsah konzultací hodnotil jako zcela odpovídající věci a vyhovující. Byla vyzdvižena samostatnost. Na všechny vznášené dotazy a připomínky student odpovědným způsobem reagoval a dokázal připomínky promítat i do částí práce zpracovávaných následně. Byla patrná i snaha aktivně přistupovat k řešenému tématu. Oponent bakalářské práce zmínil, že při výpočtu provozních intervalů se autor odkazuje na směrnici 104 SŽDC, použité výpočty však nejsou zcela v jejím souladu. Provozní intervaly se počítají pro jedno místo vzájemného možného ohrožení, autor kombinuje dvě různá. Jde tedy o dobu obsazení dopravny vlaky než o provozní intervaly. Nejsou započítány některé časy, jako doba automatického rozpadu vlakové cesty, doba jízdy prvního vlaku od uvolnění místa vzájemného možného ohrožení (tabulka 24).