Práce je věnována posouzení zastavování vlaků dálkové dopravy na území tří největších měst České republiky. Součástí práce bude analýza momentálně nastaveného systému zastavování. Ze stanoveného atrakčního obvodu a dalších údajů bude proveden následný návrh řešení, které by vedly ke zkvalitňování a zkracování jízdní dob železniční dopravy. Jednotlivé návrhy budou zhodnoceny. V závěru práce bude porovnána problematika se zahraničím.
Anotace v angličtině
The work is devoted to the assessment of long-distance trains stopping traffic in the three largest cities in the Czech Republic. The work will analyze the current system of stopping moment. Attrac set of perimeter and other data will be made subsequent design solutions that would lead to improving the quality and reducing travel times of rail transport. Each proposal will be evaluated. In conclusion, the issue will be compared with other countries.
The number of trains category Sp, R, Ex, IC, EC (long-haul) in the big cities
Rozsah průvodní práce
64 s. (83 000 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je věnována posouzení zastavování vlaků dálkové dopravy na území tří největších měst České republiky. Součástí práce bude analýza momentálně nastaveného systému zastavování. Ze stanoveného atrakčního obvodu a dalších údajů bude proveden následný návrh řešení, které by vedly ke zkvalitňování a zkracování jízdní dob železniční dopravy. Jednotlivé návrhy budou zhodnoceny. V závěru práce bude porovnána problematika se zahraničím.
Anotace v angličtině
The work is devoted to the assessment of long-distance trains stopping traffic in the three largest cities in the Czech Republic. The work will analyze the current system of stopping moment. Attrac set of perimeter and other data will be made subsequent design solutions that would lead to improving the quality and reducing travel times of rail transport. Each proposal will be evaluated. In conclusion, the issue will be compared with other countries.
The number of trains category Sp, R, Ex, IC, EC (long-haul) in the big cities
Zásady pro vypracování
ÚVOD
1. Analýza železničního jízdního řádu Praha, Brno, Ostrava
2. Posouzení počtu zastavení v železniční stanici Praha, Brno, Ostrava
3. Porovnání problematiky se zahraničím
ZÁVĚR
Zásady pro vypracování
ÚVOD
1. Analýza železničního jízdního řádu Praha, Brno, Ostrava
2. Posouzení počtu zastavení v železniční stanici Praha, Brno, Ostrava
3. Porovnání problematiky se zahraničím
ZÁVĚR
Seznam doporučené literatury
1. DRDLA, Pavel. Analýza přestupních vazeb periodické železniční osobní dopravy. In Verejná osobná doprava 2010. Bratislava : Kongres studio, 2010. s. 133-137. ISBN 978-80-970356-1-7.
2. DRDLA, Pavel. Osobní doprava. 1. vyd. Pardubice : Tiskařské středisko Univerzity Pardubice, 2013. 112 s. Studijní opora. ISBN 978-80-7395-593-9.
Seznam doporučené literatury
1. DRDLA, Pavel. Analýza přestupních vazeb periodické železniční osobní dopravy. In Verejná osobná doprava 2010. Bratislava : Kongres studio, 2010. s. 133-137. ISBN 978-80-970356-1-7.
2. DRDLA, Pavel. Osobní doprava. 1. vyd. Pardubice : Tiskařské středisko Univerzity Pardubice, 2013. 112 s. Studijní opora. ISBN 978-80-7395-593-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student nedokázal vhodným způsobem definovat cíl své práce a jeho naplnění. Současně komise vytýkala formální a odbornou stránku práce. Návrhová část nebyla úplně přesvědčivá, po diskuzi se studentem se komisi podařilo zjistit, co bylo podstatou návrhu. Komise vyslovila přesvědčení, že zde současně selhala komunikace s vedoucím práce, resp. měla výhrady k přístupu vedoucího práce a jeho hodnocení. Po dlouhé diskuzi se většinou hlasů komise přeci jenom přiklonila ještě ke kladnému hodnocení práce a její obhajoby jako celku.