Diplomová práce je zaměřena na hodnocení spokojenosti hospitalizovaných pacientů s poskytovanou péčí v zařízení následné péče. Práce je tvořena teoretickou a empirickou částí. Teoretická část se zabývá kvalitou poskytované péče, jejím hodnocením, následně spokojeností pacienta a koncepcí následné péče. Právě pro empirickou část je spokojenost hlavním bodem. V roce 2014 byl vytvořen dotazník spokojenosti, který byl použit i v roce 2015. Data získaná z dotazníku jsou v práci popsána a porovnána s daty z roku 2014, což bylo součástí stanovených cílů práce. Dalším úkolem práce bylo zjištění, zda vytvořený dotazník je vhodným nástrojem pro hodnocení spokojenosti v následné péči. Celá empirická část zjišťuje, zda je dotazník schopen zhodnotit spokojenost hospitalizovaných s poskytovanou péčí a přinést managementu zařízení žádoucí informace o této spokojenosti. Práce popisuje problematiku stávajícího dotazníku a výsledků jím získaných.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on evaluation of satisfaction of in-patients whith care provided in subsequent care facilities. The thesis consists of theoretical and empiric part. The theoretical part deals with the quality of the offered care, with its evaluation, satisfaktion of the patient and the conception of the subsequent care. Satisfaction ist the gist of the empiric part. In 2014 a satisfaction questionnaire was made that was used in 2015 as well. Data gained from the questionnaire are described and compared whit those from 2014, which was the part of the given aims of the thesis. Another aim was to find out if the questionnaire is a suitabel tool for evaluation of satisfaction with subsequent care. The whole empiric part is finding out, if the questionnaire is able to evaluate satisfaction of in-patients whit subsequent care and bring the necessary information to the management. The thesis describes the problems of this questionnaire and the results gained from it.
Quality, satisfaction, questionnaire, respondent, standard of care, patient
Rozsah průvodní práce
116 s. (223 888 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na hodnocení spokojenosti hospitalizovaných pacientů s poskytovanou péčí v zařízení následné péče. Práce je tvořena teoretickou a empirickou částí. Teoretická část se zabývá kvalitou poskytované péče, jejím hodnocením, následně spokojeností pacienta a koncepcí následné péče. Právě pro empirickou část je spokojenost hlavním bodem. V roce 2014 byl vytvořen dotazník spokojenosti, který byl použit i v roce 2015. Data získaná z dotazníku jsou v práci popsána a porovnána s daty z roku 2014, což bylo součástí stanovených cílů práce. Dalším úkolem práce bylo zjištění, zda vytvořený dotazník je vhodným nástrojem pro hodnocení spokojenosti v následné péči. Celá empirická část zjišťuje, zda je dotazník schopen zhodnotit spokojenost hospitalizovaných s poskytovanou péčí a přinést managementu zařízení žádoucí informace o této spokojenosti. Práce popisuje problematiku stávajícího dotazníku a výsledků jím získaných.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on evaluation of satisfaction of in-patients whith care provided in subsequent care facilities. The thesis consists of theoretical and empiric part. The theoretical part deals with the quality of the offered care, with its evaluation, satisfaktion of the patient and the conception of the subsequent care. Satisfaction ist the gist of the empiric part. In 2014 a satisfaction questionnaire was made that was used in 2015 as well. Data gained from the questionnaire are described and compared whit those from 2014, which was the part of the given aims of the thesis. Another aim was to find out if the questionnaire is a suitabel tool for evaluation of satisfaction with subsequent care. The whole empiric part is finding out, if the questionnaire is able to evaluate satisfaction of in-patients whit subsequent care and bring the necessary information to the management. The thesis describes the problems of this questionnaire and the results gained from it.
Quality, satisfaction, questionnaire, respondent, standard of care, patient
Zásady pro vypracování
1. Studium literatury, sběr informací a popis současného stavu řešené problematiky.
2. Stanovení cílů a metodiky práce.
3. Příprava a realizace výzkumného šetření dle stanovené metodiky.
4. Analýza a interpretace získaných dat.
5. Diskuse a zhodnocení výsledků práce.
Zásady pro vypracování
1. Studium literatury, sběr informací a popis současného stavu řešené problematiky.
2. Stanovení cílů a metodiky práce.
3. Příprava a realizace výzkumného šetření dle stanovené metodiky.
4. Analýza a interpretace získaných dat.
5. Diskuse a zhodnocení výsledků práce.
Seznam doporučené literatury
1. ČESKO. Zákon č. 372/2011 Sb., O zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování. Sbírka zákonů, Česká Republika, 2011, částka 131.
2. GLADKIJ, Ivan. Management ve zdravotnictví. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, 380 s. ISBN 80-7226-996-8.
3. KOZEL, Roman a kol. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada, 2005, 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
4. MADAR, Jiří. Řízení kvality ve zdravotnickém zařízení: vážně i nevážně k prosperitě nemocnic a spokojenosti pacientů. Praha: Grada, 2004, 248 s. ISBN 80-247-0585-0.
5. ŠKRLA, Petr a Magda ŠKRLOVÁ. Řízení rizik ve zdravotnických zařízeních. Praha: Grada, 2008, 200 s. ISBN 978-80-247-2616-8.
Seznam doporučené literatury
1. ČESKO. Zákon č. 372/2011 Sb., O zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování. Sbírka zákonů, Česká Republika, 2011, částka 131.
2. GLADKIJ, Ivan. Management ve zdravotnictví. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, 380 s. ISBN 80-7226-996-8.
3. KOZEL, Roman a kol. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada, 2005, 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
4. MADAR, Jiří. Řízení kvality ve zdravotnickém zařízení: vážně i nevážně k prosperitě nemocnic a spokojenosti pacientů. Praha: Grada, 2004, 248 s. ISBN 80-247-0585-0.
5. ŠKRLA, Petr a Magda ŠKRLOVÁ. Řízení rizik ve zdravotnických zařízeních. Praha: Grada, 2008, 200 s. ISBN 978-80-247-2616-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucího: velmi dobře minus
Hodnocení oponenta: dobře
Doplňující otázky k obhajobě:
1. Vysvětlete účel kontrolního šetření.
2. Jaký konkrétní dopad mělo opakované šetření na péči v Hamzově léčebně? Lze posoudit, které z množství námětů z otevřených otázek byly managementem vyslyšeny?
Obhajoba diplomové práce s prezentací dobrá