Předložená bakalářská práce se zabývá komunikací s neslyšícími pacienti v PNP. Teoretická část se skládá z anatomie ucha, fyziologie a patologií slyšení. Nejrozsáhlejší kapitola se zabývá komunikací s neslyšícími. Teoretická část byla napsána na podkladě odborné literatury a také na základě poznatků z části praktické. Část praktická se skládá z výzkumů kvantitativního
a kvalitativního, které jsou zaměřeny na oblast komunikace s neslyšícími pacienty.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis engages in communication with deaf patients in emergency care. The theoretical part is consisted of ear anatomy, physiology and pathology of hearing. The biggest chapter engages in communication with deaf patients. The theoretical part was written on the basis of literature and on the basis of practical part. Practical part is consisted
of quantitative and qualitative researchs. Thease researchs are focused on communication with deaf patients.
Předložená bakalářská práce se zabývá komunikací s neslyšícími pacienti v PNP. Teoretická část se skládá z anatomie ucha, fyziologie a patologií slyšení. Nejrozsáhlejší kapitola se zabývá komunikací s neslyšícími. Teoretická část byla napsána na podkladě odborné literatury a také na základě poznatků z části praktické. Část praktická se skládá z výzkumů kvantitativního
a kvalitativního, které jsou zaměřeny na oblast komunikace s neslyšícími pacienty.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis engages in communication with deaf patients in emergency care. The theoretical part is consisted of ear anatomy, physiology and pathology of hearing. The biggest chapter engages in communication with deaf patients. The theoretical part was written on the basis of literature and on the basis of practical part. Practical part is consisted
of quantitative and qualitative researchs. Thease researchs are focused on communication with deaf patients.
1. Studium literatury, sběr informací a popis současného stavu řešené problematiky.
2. Stanovení cílů a metodiky práce.
3. Příprava a realizace výzkumného šetření dle stanové metodiky.
4. Analýza a interpretace získaných dat.
5. Zhodnocení výsledků práce.
Zásady pro vypracování
1. Studium literatury, sběr informací a popis současného stavu řešené problematiky.
2. Stanovení cílů a metodiky práce.
3. Příprava a realizace výzkumného šetření dle stanové metodiky.
4. Analýza a interpretace získaných dat.
5. Zhodnocení výsledků práce.
Seznam doporučené literatury
1. ČIHÁK, Radomír. Anatomie. 3. vyd. Praha: Grada, 2011, 552 s. ISBN 978-80-247-3817-8.
2. FENCLOVÁ, J. a kol. Ve světě sluchového postižení: Středisko ranné péče Tamtam. Praha 2005. 104 s. ISBN 80-86792-27-7.
3. HAHN, A. Otorinolaryngologie a foniatrie v současné praxi. Praha: Grada 2007. 377 s. ISBN 978-80-247-0529-3.
4. HORÁKOVÁ, Radka. Sluchové postižení: úvod do surdopedie. 1.vyd. Praha: Portál, 2012, 159 s. ISBN 978-80-262-0084-0.
5. ROKYTA, Richard. Fyziologie a patologická fyziologie: pro klinickou praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2015, 680 stran. ISBN 978-80-247-4867-2.
Seznam doporučené literatury
1. ČIHÁK, Radomír. Anatomie. 3. vyd. Praha: Grada, 2011, 552 s. ISBN 978-80-247-3817-8.
2. FENCLOVÁ, J. a kol. Ve světě sluchového postižení: Středisko ranné péče Tamtam. Praha 2005. 104 s. ISBN 80-86792-27-7.
3. HAHN, A. Otorinolaryngologie a foniatrie v současné praxi. Praha: Grada 2007. 377 s. ISBN 978-80-247-0529-3.
4. HORÁKOVÁ, Radka. Sluchové postižení: úvod do surdopedie. 1.vyd. Praha: Portál, 2012, 159 s. ISBN 978-80-262-0084-0.
5. ROKYTA, Richard. Fyziologie a patologická fyziologie: pro klinickou praxi. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2015, 680 stran. ISBN 978-80-247-4867-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucího: velmi dobře
Hodnocení oponenta: velmi dobře
Doplňující otázky k obhajobě:
1. Jak vysvětlíte skutečnost, že návratnost dotazníků byla 100%?
2. Jakou formu komunikace jste při rozhovoru (sběru dat) použila Vy?
3. Jaký je správný postup u dotazníkové otázky č. 11 a č. 12?
4. Jak hodnotíte přínos Vaší práce pro praxi? Jaké byste dala doporučení pro zvýšení povědomí o možnostech komunikace při kontaktu záchranáře s neslyšícím?
Obhajoba bakalářské práce s prezentací velmi dobrá.