Práce se zaměřuje na oblast marketingové komunikace a marketingových aktivit v oblasti neziskové, resp. příspěvkové sféry pro konkrétní organizaci Krajskou správu a údržbu silnic Vysočiny. Práce se dále zabývá sestavením Kotlerova modelu dle 5M pro danou organizaci, s cílem zvýšení povědomí o organizaci a jejích aktivitách. Tímto modelem je vytvořen efektivní komunikační plán, který je doplněn o návrhy pro budoucí vývoj v oblasti komunikace organizace.
Anotace v angličtině
The theses focuses on the field of marketing and marketing activities in field of nonprofit organization exactly state-funded institution for concrete organization of Krajská správa a údržba silnic Vysočiny. The theses also deals with of composition of Kotler´s model according to 5M for specific organization with goal of increasing awareness of the organization and its activities. The effective communication plan is created by this model, which is supplemented by proposals for the future development in field of communication of organization.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, příspěvková organizace, model 5M, kraj Vysočina
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, communication mix, state-funded institution, model of 5M, Vysočina region
Rozsah průvodní práce
89 s., 7 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zaměřuje na oblast marketingové komunikace a marketingových aktivit v oblasti neziskové, resp. příspěvkové sféry pro konkrétní organizaci Krajskou správu a údržbu silnic Vysočiny. Práce se dále zabývá sestavením Kotlerova modelu dle 5M pro danou organizaci, s cílem zvýšení povědomí o organizaci a jejích aktivitách. Tímto modelem je vytvořen efektivní komunikační plán, který je doplněn o návrhy pro budoucí vývoj v oblasti komunikace organizace.
Anotace v angličtině
The theses focuses on the field of marketing and marketing activities in field of nonprofit organization exactly state-funded institution for concrete organization of Krajská správa a údržba silnic Vysočiny. The theses also deals with of composition of Kotler´s model according to 5M for specific organization with goal of increasing awareness of the organization and its activities. The effective communication plan is created by this model, which is supplemented by proposals for the future development in field of communication of organization.
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, příspěvková organizace, model 5M, kraj Vysočina
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing communication, communication mix, state-funded institution, model of 5M, Vysočina region
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretická východiska marketingového mixu
2. Analýza současných marketingových aktivit organizace
3. Návrh marketingového komunikačního mixu organizace
4. Ekonomické zhodnocení návrhu
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Teoretická východiska marketingového mixu
2. Analýza současných marketingových aktivit organizace
3. Návrh marketingového komunikačního mixu organizace
4. Ekonomické zhodnocení návrhu
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Problematiku řešenou ve svém diplomovém projektu dokázala diplomantka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Odpovědi na připomínky oponenta měla velmi dobře připraveny. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla.