Práce se zaměřuje na problematiku zákaznického servisu ve vybrané společnosti. Spokojenost zákazníků a udržení jejich loajality jsou hlavní součástí zákaznického servisu. Kvalitní zákaznický servis znamená konkurenční výhodu pro podnik.
Anotace v angličtině
The work focuses on issues of customer service in a selected company. Customer satisfaction and maintain their loyalty are the main component of customer service. Quality customer service is a competitive advantage for the company.
Práce se zaměřuje na problematiku zákaznického servisu ve vybrané společnosti. Spokojenost zákazníků a udržení jejich loajality jsou hlavní součástí zákaznického servisu. Kvalitní zákaznický servis znamená konkurenční výhodu pro podnik.
Anotace v angličtině
The work focuses on issues of customer service in a selected company. Customer satisfaction and maintain their loyalty are the main component of customer service. Quality customer service is a competitive advantage for the company.
Úvod
1. Zákaznický servis a jeho význam
2. Analýza současného stavu ve vybraném podniku
3. Návrhy změn zákaznického servisu
4. Ekonomické vyhodnocení návrhů
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Zákaznický servis a jeho význam
2. Analýza současného stavu ve vybraném podniku
3. Návrhy změn zákaznického servisu
4. Ekonomické vyhodnocení návrhů
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
Tabulka,dotazník
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Problematiku řešenou ve svém diplomovém projektu dokázala diplomantka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Odpovědi na připomínky oponenta měla velmi dobře připraveny. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla.