Tato práce je zaměřena na vývoj hry na principu 'Falling sand' pro platformu Android. V teoretické části je popsána platforma Android, dostupné vývojové nástroje pro tvorbu her na tuto platformu a srovnání těchto nástrojů. V praktické části je popsána tvorba 2D hry na předem zmíněném principu.
Annotation in English
This work is focused on the development of the game on the principle 'Falling sand' for the Android platform. The theoretical part describes the Android platform, the available development tools for creating games on this platform and compared these tools. The practical part describes the creation of 2D game on the afore-mentioned principle.
Tato práce je zaměřena na vývoj hry na principu 'Falling sand' pro platformu Android. V teoretické části je popsána platforma Android, dostupné vývojové nástroje pro tvorbu her na tuto platformu a srovnání těchto nástrojů. V praktické části je popsána tvorba 2D hry na předem zmíněném principu.
Annotation in English
This work is focused on the development of the game on the principle 'Falling sand' for the Android platform. The theoretical part describes the Android platform, the available development tools for creating games on this platform and compared these tools. The practical part describes the creation of 2D game on the afore-mentioned principle.
Cílem bakalářské práce je vytvořit hru na principu "falling sand" pro platformu Android.
V teoretické části práce bude představena platforma Android s ohledem na vývoj hry a také popsán návrh vlastní hry.
V praktické části bude implementována hra typu "falling sand". Uživatel má na výběr několik druhů pevných, sypkých nebo tekutých materiálů (cihly, písek, voda, olej, oheň, aj.), které může volně přidávat do scény. Jednotlivé částice různých materiálů se pohybují vlivem gravitace a vzájemného působení a interagují spolu. Vytvořená hra by měla minimálně podporovat pět různých druhů materiálů.
Research Plan
Cílem bakalářské práce je vytvořit hru na principu "falling sand" pro platformu Android.
V teoretické části práce bude představena platforma Android s ohledem na vývoj hry a také popsán návrh vlastní hry.
V praktické části bude implementována hra typu "falling sand". Uživatel má na výběr několik druhů pevných, sypkých nebo tekutých materiálů (cihly, písek, voda, olej, oheň, aj.), které může volně přidávat do scény. Jednotlivé částice různých materiálů se pohybují vlivem gravitace a vzájemného působení a interagují spolu. Vytvořená hra by měla minimálně podporovat pět různých druhů materiálů.
Recommended resources
* MEDNIEKS, Zigurd R. Programming Android. Beijing: O'Reilly, 2012, 12, 542 pages. ISBN 9781449316648
* HARWANI, B. M. Android Programming Unleashed. Indianapolis: Sams Publishing, 2012, 696 p. ISBN 9780133151749.
* ROGERS, Rick. Learning android game programming: a hands-on guide to building your first android game. Upper Saddle River, NJ: Addison-Wesley, c2012, xvii, 444 p. ISBN 0321769627.
Recommended resources
* MEDNIEKS, Zigurd R. Programming Android. Beijing: O'Reilly, 2012, 12, 542 pages. ISBN 9781449316648
* HARWANI, B. M. Android Programming Unleashed. Indianapolis: Sams Publishing, 2012, 696 p. ISBN 9780133151749.
* ROGERS, Rick. Learning android game programming: a hands-on guide to building your first android game. Upper Saddle River, NJ: Addison-Wesley, c2012, xvii, 444 p. ISBN 0321769627.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Cílem bakalářské práce bylo vytvořit hru na principu "falling sand" pro platformu Android. Student reagoval na dotazy a připomínky vedoucího práce, předsedy i členů komise. Dle vedoucího je navržený koncept realizace hry uplatnitelný v omezeném rozsahu.