Práce popisuje podnik Česká pošta, s. p. a metody měření kvality listovních a balíkových zásilek. Formou marketingového průzkumu je zjištěna spokojenost zákazníků s doručovacími službami České pošty. Vyhodnocením průzkumu a analýzou je navržena koncepce k růstu kvality. Realizace návrhů je zhodnocena očekávanými přínosy, případně riziky.
Anotace v angličtině
Thesis describes company of the Czech Post and methods for measuring quality of consigments. Method of marketing research was found customer satisfaction with delivery services. Subsequent evaluation and proposal of concepts resulting from the survey will lead to an increase quality of services. Implementation of the proposals are evaluated by the expected benefits or the potential risks.
Klíčová slova
Česká pošta, měření kvality, doručovací služby, marketingový průzkum, koncepce
Klíčová slova v angličtině
Czech Post, quality measurement, delivery services, marketing research, concepts
Rozsah průvodní práce
101 s., 20 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Práce popisuje podnik Česká pošta, s. p. a metody měření kvality listovních a balíkových zásilek. Formou marketingového průzkumu je zjištěna spokojenost zákazníků s doručovacími službami České pošty. Vyhodnocením průzkumu a analýzou je navržena koncepce k růstu kvality. Realizace návrhů je zhodnocena očekávanými přínosy, případně riziky.
Anotace v angličtině
Thesis describes company of the Czech Post and methods for measuring quality of consigments. Method of marketing research was found customer satisfaction with delivery services. Subsequent evaluation and proposal of concepts resulting from the survey will lead to an increase quality of services. Implementation of the proposals are evaluated by the expected benefits or the potential risks.
Klíčová slova
Česká pošta, měření kvality, doručovací služby, marketingový průzkum, koncepce
Klíčová slova v angličtině
Czech Post, quality measurement, delivery services, marketing research, concepts
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika nabídky a poskytování doručovacích služeb České pošty, s.p.
2. Analýza stávající kvality doručovacích služeb a jejího měření v rámci České pošty, s.p.
3. Návrh na zvýšení efektivity a kvality poskytování doručovacích služeb České pošty, s.p.
4. Zhodnocení navrhovaného řešení
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Charakteristika nabídky a poskytování doručovacích služeb České pošty, s.p.
2. Analýza stávající kvality doručovacích služeb a jejího měření v rámci České pošty, s.p.
3. Návrh na zvýšení efektivity a kvality poskytování doručovacích služeb České pošty, s.p.
4. Zhodnocení navrhovaného řešení
Závěr
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Seznam doporučené literatury
dle pokynů vedoucí/ho práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení.