Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace služeb vybrané hotelové sítě a návrh marketingového přístupu s důrazem na zefektivnění spokojenosti zákazníků a komunikace. Struktura práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části dochází k seznámení s pojmy týkajících se daného tématu. Popisuje význam marketingu, marketingové komunikace a dále jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. V praktické části je představena vybraná hotelová síť včetně její analýzy. Dále dochází k zhodnocení současné komunikační aktivity a nástrojů. Závěrečná část obsahuje možné návrhy na zefektivnění spokojenosti zákazníků a celkové zlepšení současné marketingové komunikace. Rozsah práce koresponduje s osnovami předmětu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis evaluates the current level of marketing communication in specific hotel chain which was chosen. The main aim of this work is analysis and suggestion of marketing approach with an emphasis on customer satisfaction and marketing communication. The structure of this work is divided into two parts. The theoretical part is about getting acquainted with the concepts related to chosen topic. It describes what marketing, marketing communication and the various tools of marketing communication mix are. In the practical part is introduced chosen hotel chain and its analysis included current communication activities and marketing tools. The final part contains suggestion and overall improvement of current marketing situation. The range of the work answers to the syllabus of this subject.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, marketingový komunikační mix, marketing hotelových služeb, vztahy s veřejností, reklama, strategie
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communication, marketing communication mix, public relations, advertising, strategy, promotion
Rozsah průvodní práce
61 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace služeb vybrané hotelové sítě a návrh marketingového přístupu s důrazem na zefektivnění spokojenosti zákazníků a komunikace. Struktura práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části dochází k seznámení s pojmy týkajících se daného tématu. Popisuje význam marketingu, marketingové komunikace a dále jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. V praktické části je představena vybraná hotelová síť včetně její analýzy. Dále dochází k zhodnocení současné komunikační aktivity a nástrojů. Závěrečná část obsahuje možné návrhy na zefektivnění spokojenosti zákazníků a celkové zlepšení současné marketingové komunikace. Rozsah práce koresponduje s osnovami předmětu.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis evaluates the current level of marketing communication in specific hotel chain which was chosen. The main aim of this work is analysis and suggestion of marketing approach with an emphasis on customer satisfaction and marketing communication. The structure of this work is divided into two parts. The theoretical part is about getting acquainted with the concepts related to chosen topic. It describes what marketing, marketing communication and the various tools of marketing communication mix are. In the practical part is introduced chosen hotel chain and its analysis included current communication activities and marketing tools. The final part contains suggestion and overall improvement of current marketing situation. The range of the work answers to the syllabus of this subject.
Klíčová slova
Marketing, marketingová komunikace, marketingový komunikační mix, marketing hotelových služeb, vztahy s veřejností, reklama, strategie
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing communication, marketing communication mix, public relations, advertising, strategy, promotion
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace služeb vybrané hotelové sítě a návrh marketingového přístupu s důrazem na zefektivnění spokojenosti zákazníků a komunikace.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů.
- Analýza zvolené organizace.
- Shrnutí a návrh marketingové strategie.
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace služeb vybrané hotelové sítě a návrh marketingového přístupu s důrazem na zefektivnění spokojenosti zákazníků a komunikace.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů.
- Analýza zvolené organizace.
- Shrnutí a návrh marketingové strategie.
Seznam doporučené literatury
VACULÍK, J. Základy marketingu. Pardubice: Univerzita Pardubice. 2001. 217 s. ISBN 80-7194-366-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: GradaPublishing, a. s., 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
BAČUVČÍK, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. 1. vyd. Zlín: Verbum, 2011, 218 s. Protipóly marketingové komunikace. ISBN 978-808-7500-040.
KIRÁĽOVÁ, Alţběta. Marketing hotelových služeb. II. vyd. Praha: EKOPRESS, s.r.o., 2006. 160 s. ISBN 80-86929-05-1.
Seznam doporučené literatury
VACULÍK, J. Základy marketingu. Pardubice: Univerzita Pardubice. 2001. 217 s. ISBN 80-7194-366-5.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: GradaPublishing, a. s., 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
BAČUVČÍK, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. 1. vyd. Zlín: Verbum, 2011, 218 s. Protipóly marketingové komunikace. ISBN 978-808-7500-040.
KIRÁĽOVÁ, Alţběta. Marketing hotelových služeb. II. vyd. Praha: EKOPRESS, s.r.o., 2006. 160 s. ISBN 80-86929-05-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila svou práci na téma Marketingová komunikace vybrané hotelové sítě. Cílem práce byla analýza marketingové komunikace služeb vybrané hotelové sítě a návrh marketingového přístupu s důrazem na zefektivnění spokojenosti zákazníků a komunikace.
Studentka dále odpověděla na otázky vedoucí:
Na s. 54 autorka zahrnula do Public relations mimo jiné i soutěže. Z jakého důvodu právě do tohoto nástroje? Kam je běžně řazeno využití soutěží v rámci komunikačního mixu?