Tato diplomová práce se zabývá zákaznickým servisem v podniku Bohemiatex, s. r. o. Použitím dotazníkového šetření, konzultací v podniku, analýzy podnikových dokumentů, norem a směrnic je zhodnocen zákaznický servis a spokojenost zákazníků podniku. Výstupem práce je návrh souboru opatření, postupů a metod pro posílení zákaznického servisu v podniku.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with the customer service in the company named Bohemiatex, Ltd. The customers´ service and their satisfaction are evaluated while using the survey, consultations in the company and analysis of the firm´s regulations and guidelines. The proposal of the measures, procedures and methods, which were created in order to enhance the customer service in the company, are the outcomes of the thesis.
Tato diplomová práce se zabývá zákaznickým servisem v podniku Bohemiatex, s. r. o. Použitím dotazníkového šetření, konzultací v podniku, analýzy podnikových dokumentů, norem a směrnic je zhodnocen zákaznický servis a spokojenost zákazníků podniku. Výstupem práce je návrh souboru opatření, postupů a metod pro posílení zákaznického servisu v podniku.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with the customer service in the company named Bohemiatex, Ltd. The customers´ service and their satisfaction are evaluated while using the survey, consultations in the company and analysis of the firm´s regulations and guidelines. The proposal of the measures, procedures and methods, which were created in order to enhance the customer service in the company, are the outcomes of the thesis.
Cílem práce je zhodnocení zákaznického servisu ve vybraném podniku. Součástí práce je analýza současného stavu a návrh vhodného přístupu k zákazníkům.
Osnova:
- Zhodnocení zákaznického servisu ve vybraném podniku.
- Analýza využívaných metod ve vztahu se zákazníky ve vybraném podniku.
- Návrh a doporučení vhodného postupu pro posílení zákaznického servisu.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zhodnocení zákaznického servisu ve vybraném podniku. Součástí práce je analýza současného stavu a návrh vhodného přístupu k zákazníkům.
Osnova:
- Zhodnocení zákaznického servisu ve vybraném podniku.
- Analýza využívaných metod ve vztahu se zákazníky ve vybraném podniku.
- Návrh a doporučení vhodného postupu pro posílení zákaznického servisu.
Seznam doporučené literatury
FOGLI, L. Customer Service Delivery Research and Best Practices. Hoboken: John Wiley & Sons, 2006. ISBN: 0787983101.
KOZEL, R; MYNÁŘOVÁ, L; SVOBODOVÁ, H. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. ISBN: 978-80-247-3527-6.
LEHTINEN, J. Aktivní CRM: řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada, 2007. ISBN: 978-80-247-1814-9.
LOŠŤÁKOVÁ, H. Diferencované řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada, 2009. ISBN: 978-80-247-3155-1.
TOMEK, G; VÁVROVÁ, V. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. Praha: C. H. Beck, 2009. ISBN: 978-80-7400-098-0.
Seznam doporučené literatury
FOGLI, L. Customer Service Delivery Research and Best Practices. Hoboken: John Wiley & Sons, 2006. ISBN: 0787983101.
KOZEL, R; MYNÁŘOVÁ, L; SVOBODOVÁ, H. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. ISBN: 978-80-247-3527-6.
LEHTINEN, J. Aktivní CRM: řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada, 2007. ISBN: 978-80-247-1814-9.
LOŠŤÁKOVÁ, H. Diferencované řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada, 2009. ISBN: 978-80-247-3155-1.
TOMEK, G; VÁVROVÁ, V. Jak zvýšit konkurenční schopnost firmy. Praha: C. H. Beck, 2009. ISBN: 978-80-7400-098-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka zpracovala diplomovou práci na téma Customer service ve vybraném podniku.
Cílem práce bylo zhodnocení zákaznického servisu ve vybraném podniku.
Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucí práce a oponentky:
1) Na str. 34 autorka uvádí, že při výpočtu CLV se zohledňují faktory, jako je např. diskontní míra, pravděpodobnost opakovatelnosti nákupů atd. Které z těchto faktorů při vlastním výpočtu nebyly využity a z jakého důvodu?
2) Uveďte význam podnikové kultury pro kvalitní zákaznický servis.
3) Objasněte prosím, na základě čeho lze usuzovat, že "Získat zákazníka je dnes mnohem jednodušší než si tohoto zákazníka udržet", jak uvádíte v závěru práce.
Odpovědi na otázky vedoucí práce, oponentky i komise byly dostačující.