Cílem práce je analyzovat prostředí malých a středních podniků, navrhnout marketingovou strategii s využitím on-line nástrojů a technik a aplikovat ji ve vybraném podniku.
Anotace v angličtině
The aim of this study is to analyse the environment of small and medium-sized enterprises, to propose a marketing strategy with the use of on-line tools and techniques and apply them in a specified company.
Klíčová slova
strategický marketing, internetový marketing, sociální sítě, nová média
Klíčová slova v angličtině
Strategic marketing, internet marketing, social networks, new media
Rozsah průvodní práce
95 stran
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem práce je analyzovat prostředí malých a středních podniků, navrhnout marketingovou strategii s využitím on-line nástrojů a technik a aplikovat ji ve vybraném podniku.
Anotace v angličtině
The aim of this study is to analyse the environment of small and medium-sized enterprises, to propose a marketing strategy with the use of on-line tools and techniques and apply them in a specified company.
Klíčová slova
strategický marketing, internetový marketing, sociální sítě, nová média
Klíčová slova v angličtině
Strategic marketing, internet marketing, social networks, new media
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analyzovat prostředí malých a středních podniků, navrhnout marketingovou strategii s využitím on-line nástrojů a technik a aplikovat ji ve vybraném podniku.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů.
- Provedení analýzy prostředí.
- Návrh a aplikace zvolených on-line nástrojů a technik.
- Vyhodnocení a závěr.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analyzovat prostředí malých a středních podniků, navrhnout marketingovou strategii s využitím on-line nástrojů a technik a aplikovat ji ve vybraném podniku.
Osnova:
- Vymezení základních pojmů.
- Provedení analýzy prostředí.
- Návrh a aplikace zvolených on-line nástrojů a technik.
- Vyhodnocení a závěr.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4670-8
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7
SCOTT, David Meerman. The new rules of marketing & PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. Fifth edition. Hoboken, New Jersey: John Wiley & Sons, Inc., 2015. ISBN 1119070481
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. Praha: BEN - technická literatura, 2006. ISBN 80-7300-195-0
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: [metriky sociálních médií od A do Z]. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3340-8
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: strategie a trendy. 2., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4670-8
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7
SCOTT, David Meerman. The new rules of marketing & PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, and viral marketing to reach buyers directly. Fifth edition. Hoboken, New Jersey: John Wiley & Sons, Inc., 2015. ISBN 1119070481
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. Praha: BEN - technická literatura, 2006. ISBN 80-7300-195-0
STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích: [metriky sociálních médií od A do Z]. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3340-8
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student zpracoval diplomovou práci na téma Strategický marketing jako nástroj permanentního růstu v online době s aplikací na malé a střední podniky. Cílem práce bylo analyzovat prostředí malých a středních podniků, navrhnout marketingovou strategii s využitím on-line nástrojů a technik a aplikovat ji ve vybraném podniku.
Po obhájení práce byly studentovi položeny otázky:
1) Autor práce může uvést, jak hodnotili zástupce společnosti eBRÁNA, s.r.o. návrhy autora diplomové práce v porovnání s odlišnostmi návrhu zaměstnanců eBRÁNA, s.r.o.
2) Vysvětlete neodpovídající zdroje u Obr. 6 a Obr. 8 - viz připomínky k práci.
3) V závěru práce píšete, že Vámi uvedený návrh se významně shoduje s návrhme podniku eBRÁNA, který byl doporučen před 2 lety a je úspěšný. Přitom v současné době podnik Alfa vyjadřuje určité nedostatky v on-line marketingu, převážně v nedostatečné prezentaci služeb. Můžete tento nesoulad vysvětlit?
Odpovědi na otázky vedoucí práce, oponenta i komise byly dostačující.