Práce se věnuje jedné z nejrychleji se rozvíjejících "oblastí" marketingu, tedy online marketingu. V úvodu se práce zabývá základními pojmy internetového marketingu, blíže popisuje nástroj optimalizace webových stránek SEO (Search Engine Optimalization). Zaměřuje se také na další formy online marketingu, například na PPC systémy nebo e-mailing a zmiňuje i nástroje používané k analýze webových stránek. Podstatná část bakalářské práce se zabývá použitím vybraných nástrojů online marketingu a jejich aplikací v konkrétní organizaci.
Anotace v angličtině
This thesis devotes to one of the fastest developing segments of marketing online marketing. In the beginning, the thesis focuses on the basic ideas of internet marketing and further explains the Search Engine Optimalization (SEO) strategy. This thesis also concentrates on other forms of online marketing, such as the use of PPC systems, e-mailing and further describes the tools used for the web analysis. A substantial part of the thesis deals with the use of particular tools of online marketing and their use in the particular organozation.
Klíčová slova
Marketing, Online marketing, E-marketing, SEO, Internet
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Online marketing, E-marketing, SEO, Internet
Rozsah průvodní práce
59 s. (83 747 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se věnuje jedné z nejrychleji se rozvíjejících "oblastí" marketingu, tedy online marketingu. V úvodu se práce zabývá základními pojmy internetového marketingu, blíže popisuje nástroj optimalizace webových stránek SEO (Search Engine Optimalization). Zaměřuje se také na další formy online marketingu, například na PPC systémy nebo e-mailing a zmiňuje i nástroje používané k analýze webových stránek. Podstatná část bakalářské práce se zabývá použitím vybraných nástrojů online marketingu a jejich aplikací v konkrétní organizaci.
Anotace v angličtině
This thesis devotes to one of the fastest developing segments of marketing online marketing. In the beginning, the thesis focuses on the basic ideas of internet marketing and further explains the Search Engine Optimalization (SEO) strategy. This thesis also concentrates on other forms of online marketing, such as the use of PPC systems, e-mailing and further describes the tools used for the web analysis. A substantial part of the thesis deals with the use of particular tools of online marketing and their use in the particular organozation.
Klíčová slova
Marketing, Online marketing, E-marketing, SEO, Internet
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Online marketing, E-marketing, SEO, Internet
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vyhodnocení stavu webových stránek vybrané organizace před a po použití nástroje SEO a návrh nástrojů e-marketingu v návaznosti na aktuální situaci zkoumané organizace.
OSNOVA
- Vymezení základních pojmů.
- Analýza přínosu použití nástroje optimalizace pro vyhledávače SEO.
- Navržení začlenění nástrojů e-marketingu.
- Vyhodnocení a shrnutí.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vyhodnocení stavu webových stránek vybrané organizace před a po použití nástroje SEO a návrh nástrojů e-marketingu v návaznosti na aktuální situaci zkoumané organizace.
OSNOVA
- Vymezení základních pojmů.
- Analýza přínosu použití nástroje optimalizace pro vyhledávače SEO.
- Navržení začlenění nástrojů e-marketingu.
- Vyhodnocení a shrnutí.
Seznam doporučené literatury
KUBÍČEK, Michal. Velký průvodce SEO Jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích. Brno: Computer Press, 2008.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010.
DOVER, Danny, Erik Dafforn. SEO Optimalizace pro vyhledávače profesionálně. Brno: Zoner Press, 2012.
KUBÍČEK, Michal, Jan Linhart. 333 tipů a triků pro SEO [sbírka nejlepších technik optimalizace webů pro vyhledávače]. Brno: Computer Press, 2010.
FORD, Nigel. The essential guide to using the Web for research. London: Sage Publications, 2012.
Seznam doporučené literatury
KUBÍČEK, Michal. Velký průvodce SEO Jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích. Brno: Computer Press, 2008.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010.
DOVER, Danny, Erik Dafforn. SEO Optimalizace pro vyhledávače profesionálně. Brno: Zoner Press, 2012.
KUBÍČEK, Michal, Jan Linhart. 333 tipů a triků pro SEO [sbírka nejlepších technik optimalizace webů pro vyhledávače]. Brno: Computer Press, 2010.
FORD, Nigel. The essential guide to using the Web for research. London: Sage Publications, 2012.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student v prezentaci představil svou práci Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky. Cílem práce bylo vyhodnocení stavu webových stránek vybrané organizace před a po použití nástroje SEO a návrh nástrojů e-marketingu v návaznosti na aktuální situaci zkoumané organizace.
Student dále odpověděl na otázku z posudku vedoucí:
Bylo by možné využít Geomarketing, pokud ano, jakým způsobem?