Bakalářská práce s názvem Hodnocení služeb poskytovaných vybranými pojišťovnami
metodou Mystery shopping se zabývá výzkumem kvality pojišťovacích služeb v Pardubicích
a okolí a také v porovnání s konkurencí na trhu poskytovaných služeb. K hodnocení výsledků
byla využita metoda Mystery shopping.
Tato práce je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá teorií, kde se vysvětlují
základní pojmy marketingu, marketingového mixu, pojištění a marketingového výzkumu.
Druhá část je věnovaná praktickému výzkumu.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis entitled The evaluation of services provided by chosen insurance
companies by Mystery Shopping method deals with the research of the quality of insurance
services in Pardubice and its surroundings as well as with comparison and competetion on
the market of provided services. To evaluate the results was used Mystery Shopping method.
This work is divided into two parts. First part deals with the theory, where are explained
the basic concepts of marketing, marketing mix, insurance, marketing research. The second
part is dedicated to the practical research.
Bakalářská práce s názvem Hodnocení služeb poskytovaných vybranými pojišťovnami
metodou Mystery shopping se zabývá výzkumem kvality pojišťovacích služeb v Pardubicích
a okolí a také v porovnání s konkurencí na trhu poskytovaných služeb. K hodnocení výsledků
byla využita metoda Mystery shopping.
Tato práce je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá teorií, kde se vysvětlují
základní pojmy marketingu, marketingového mixu, pojištění a marketingového výzkumu.
Druhá část je věnovaná praktickému výzkumu.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis entitled The evaluation of services provided by chosen insurance
companies by Mystery Shopping method deals with the research of the quality of insurance
services in Pardubice and its surroundings as well as with comparison and competetion on
the market of provided services. To evaluate the results was used Mystery Shopping method.
This work is divided into two parts. First part deals with the theory, where are explained
the basic concepts of marketing, marketing mix, insurance, marketing research. The second
part is dedicated to the practical research.
Cílem práce je posoudit kvalitu pojišťovacích služeb vybraných pojišťoven.
Osnova:
- Obsah, postup a metody marketingového výzkumu.
- Služby poskytované pojišťovnami.
- Způsoby marketingového výzkumu pojišťoven.
- Metoda Mystery Shopping.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je posoudit kvalitu pojišťovacích služeb vybraných pojišťoven.
Osnova:
- Obsah, postup a metody marketingového výzkumu.
- Služby poskytované pojišťovnami.
- Způsoby marketingového výzkumu pojišťoven.
- Metoda Mystery Shopping.
Seznam doporučené literatury
DAŇHEL, J., DUCHÁČKOVÁ, E., RADOVÁ, J., Analýza globálních trendů ve světovém a českém komerčním pojišťovnictví. Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2007. 63 s.ISBN 978-80-245-1256-3.
DOHNAL, J., Řízení vztahů se zákazníky: procesy, pracovníci, technologie. 1. vyd. Praha: Grada, 2002. 161 s. Management v informační společnosti. ISBN 80-247-0401-3.
DUCHÁČKOVÁ, E., Principy pojištění a pojišťovnictví. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2003. 178 s. ISBN 80-86119-67-X.
HRADEC, M., KŘIVOHLÁVEK, V., ZÁRYBNICKÁ, J., Pojištění a pojišťovnictví. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2005. 215 s. Učební texty.ISBN 80-86754-48-0.
LEHTINEN, J., Aktivní CRM: řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 158 s. Expert. ISBN 978-80-247-1814-9.
LOŠŤÁKOVÁ, H. a kol., Diferencované řízení vztahů se zákazníky: [moderní strategie růstu výkonnosti podniku]. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 268 s. Expert.ISBN 978-80-247-3155-1.
STORBACKA, K., LEHTINEN, J., Řízení vztahů se zákazníky = Customer relationship management. 1. vyd. Praha: Grada, 2002. 167 s. Expert. ISBN 80-7169-813-X.
Seznam doporučené literatury
DAŇHEL, J., DUCHÁČKOVÁ, E., RADOVÁ, J., Analýza globálních trendů ve světovém a českém komerčním pojišťovnictví. Vyd. 1. Praha: Oeconomica, 2007. 63 s.ISBN 978-80-245-1256-3.
DOHNAL, J., Řízení vztahů se zákazníky: procesy, pracovníci, technologie. 1. vyd. Praha: Grada, 2002. 161 s. Management v informační společnosti. ISBN 80-247-0401-3.
DUCHÁČKOVÁ, E., Principy pojištění a pojišťovnictví. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2003. 178 s. ISBN 80-86119-67-X.
HRADEC, M., KŘIVOHLÁVEK, V., ZÁRYBNICKÁ, J., Pojištění a pojišťovnictví. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2005. 215 s. Učební texty.ISBN 80-86754-48-0.
LEHTINEN, J., Aktivní CRM: řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 158 s. Expert. ISBN 978-80-247-1814-9.
LOŠŤÁKOVÁ, H. a kol., Diferencované řízení vztahů se zákazníky: [moderní strategie růstu výkonnosti podniku]. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 268 s. Expert.ISBN 978-80-247-3155-1.
STORBACKA, K., LEHTINEN, J., Řízení vztahů se zákazníky = Customer relationship management. 1. vyd. Praha: Grada, 2002. 167 s. Expert. ISBN 80-7169-813-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka nejprve seznámila pomocí prezentace se svou prací nazvanou Hodnocení služeb poskytovaných vybranými pojišťovnami metodou Mystery Shopping. Cílem práce bylo posoudit kvalitu pojišťovacích služeb vybraných pojišťoven.
Dále odpověděla na otázku vedoucího:
Z jakého důvodu jste nezařadila do srovnání Českou pojišťovnu a.s., která má v Pardubicích pobočku a také poskytuje komplexní nabídku pojišťovacích služeb.