Diplomová práce se zabývá managementem jakosti a jeho aplikací ve vybraném podnikatelském subjektu. První část je zaměřena na teoretické popsání a vysvětlení pojmů souvisejících s tímto tématem. V další části je zpracována analýza managementu jakosti vybraného podnikatelského subjektu. Na základě provedené analýzy jsou v závěru práce navrženy možnosti, které mohou přispět vybrané společnosti ke zdokonalení systému managementu jakosti.
Anotace v angličtině
The master thesis is specialized to the Quality Management and its application in the selected business company. The first part is concentrated on the theoretical explanation of basic terms related to this theme. The next part is presented an analysis of Quality Management in chosen business company. On the basis of this analysis there are suggested possibilities which can help to improve the quality management system in the selected company.
Klíčová slova
jakost, ISO normy, systém managementu jakosti (SMJ), TQM
Klíčová slova v angličtině
quality, ISO standards, Quality Management System (QMS), TQM
Rozsah průvodní práce
69 s. (95 400 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá managementem jakosti a jeho aplikací ve vybraném podnikatelském subjektu. První část je zaměřena na teoretické popsání a vysvětlení pojmů souvisejících s tímto tématem. V další části je zpracována analýza managementu jakosti vybraného podnikatelského subjektu. Na základě provedené analýzy jsou v závěru práce navrženy možnosti, které mohou přispět vybrané společnosti ke zdokonalení systému managementu jakosti.
Anotace v angličtině
The master thesis is specialized to the Quality Management and its application in the selected business company. The first part is concentrated on the theoretical explanation of basic terms related to this theme. The next part is presented an analysis of Quality Management in chosen business company. On the basis of this analysis there are suggested possibilities which can help to improve the quality management system in the selected company.
Klíčová slova
jakost, ISO normy, systém managementu jakosti (SMJ), TQM
Klíčová slova v angličtině
quality, ISO standards, Quality Management System (QMS), TQM
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analýza řízení jakosti v konkrétním podniku se zaměřením na normy ISO, doporučení a návrhy na zlepšení jakosti produktů.
Osnova:
- Pojem jakost; management jakosti.
- Normy řady ISO.
- Představení společnosti Toyota Tsusho Europe S.A. (dále jen TTESA).
- Systém managementu jakosti v TTESA.
- Zhodnocení, návrhy, formulace závěrů.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je analýza řízení jakosti v konkrétním podniku se zaměřením na normy ISO, doporučení a návrhy na zlepšení jakosti produktů.
Osnova:
- Pojem jakost; management jakosti.
- Normy řady ISO.
- Představení společnosti Toyota Tsusho Europe S.A. (dále jen TTESA).
- Systém managementu jakosti v TTESA.
- Zhodnocení, návrhy, formulace závěrů.
Seznam doporučené literatury
BAUER, Miroslav a kol. Kaizen: cesta ke štíhlé a flexibilní firmě. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, ISBN 978-80-265-0029-2.
COYLE, John J, Edward J BARDI a C LANGLEY. The management of business logistics. 5th ed. St. Paul: West Pub. Co., c1992, ISBN 0314933646.
LIKER, Jeffrey K. Tak to dělá Toyota: 14 zásad řízení největšího světového výrobce. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2007. Knihovna světového managementu. ISBN 978-80-7261-173-7.
SPEJCHALOVÁ, Dana. Management kvality, bezpečnosti a environmentu. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2012, ISBN 978-80-86730-87-5.
Seznam doporučené literatury
BAUER, Miroslav a kol. Kaizen: cesta ke štíhlé a flexibilní firmě. 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012, ISBN 978-80-265-0029-2.
COYLE, John J, Edward J BARDI a C LANGLEY. The management of business logistics. 5th ed. St. Paul: West Pub. Co., c1992, ISBN 0314933646.
LIKER, Jeffrey K. Tak to dělá Toyota: 14 zásad řízení největšího světového výrobce. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2007. Knihovna světového managementu. ISBN 978-80-7261-173-7.
SPEJCHALOVÁ, Dana. Management kvality, bezpečnosti a environmentu. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2012, ISBN 978-80-86730-87-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka zpracovala diplomovou práci na téma Management jakosti ve vybrané společnosti.
Cílem práce byla analýza řízení jakosti v konkrétním podniku se zaměřením na normy ISO, doporučení a návrhy na zlepšení jakosti produktů.
Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucí práce i oponentky:
1) Ve své práci uvádíte, že byste doporučovala zavedení e-learningu ve vámi hodnocené firmě. Má tato forma také nějaká negativa, resp. má některé zvláštní nároky na zaměstnance?
2) Uveďte význam podnikové kultury pro kvalitní zákaznický servis.
Odpovědi na otázky vedoucí práce, oponentky i komise byly dostačující.