Cílem této práce je analýza současného fungování značky"Vysočina regionální produkt" a také další návrhy pro rozvoj značky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části je popsána značka a marketing značky. Součástí praktické části je analýza fungování regionální značky a také návrhy pro další rozvoj.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to analyze the current functioning of the brand "Vysočina regional product" as well as other proposals for brand development. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The first part describes branding and brand marketing. Part of the practical part is the analysis of the regional branding and proposals for further development.
Klíčová slova
Značka, produkt, regionální značka, regionální produkt
Klíčová slova v angličtině
Brand, product, regional brand, regional product
Rozsah průvodní práce
68 s. (103 606 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je analýza současného fungování značky"Vysočina regionální produkt" a také další návrhy pro rozvoj značky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části je popsána značka a marketing značky. Součástí praktické části je analýza fungování regionální značky a také návrhy pro další rozvoj.
Anotace v angličtině
The aim of this diploma thesis is to analyze the current functioning of the brand "Vysočina regional product" as well as other proposals for brand development. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The first part describes branding and brand marketing. Part of the practical part is the analysis of the regional branding and proposals for further development.
Klíčová slova
Značka, produkt, regionální značka, regionální produkt
Klíčová slova v angličtině
Brand, product, regional brand, regional product
Zásady pro vypracování
Cílem práce analýza současného fungování značky Vysočina, dále návrhy na další rozvoj především prostřednictvím vhodných marketingových nástrojů.
Osnova:
- Marketing značky a její fungování.
- Charakteristika jednotlivých výrobků a výrobci produktů regionální značky Vysočina regionální produkt.
- Fungování a zhodnoceních dalších regionálních značek v ČR a EU.
- Návrhy a doporučení pro další rozvoj značky.
Zásady pro vypracování
Cílem práce analýza současného fungování značky Vysočina, dále návrhy na další rozvoj především prostřednictvím vhodných marketingových nástrojů.
Osnova:
- Marketing značky a její fungování.
- Charakteristika jednotlivých výrobků a výrobci produktů regionální značky Vysočina regionální produkt.
- Fungování a zhodnoceních dalších regionálních značek v ČR a EU.
- Návrhy a doporučení pro další rozvoj značky.
Seznam doporučené literatury
KELLER, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada, 2007. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-1481-3.
HADRABA, J. Marketing : Produktový mix tvorba inovací produktů. 1. vyd. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2004. 216 s. ISBN 80-86473-89-9.
KAŠÍK, M., HAVLÍČEK, K. Marketing při utváření podnikové strategie. 3., aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2015. ISBN 978-80-7408-100-2.
JANOUCH, V. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
Seznam doporučené literatury
KELLER, K. L. Strategické řízení značky. Praha: Grada, 2007. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-1481-3.
HADRABA, J. Marketing : Produktový mix tvorba inovací produktů. 1. vyd. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2004. 216 s. ISBN 80-86473-89-9.
KAŠÍK, M., HAVLÍČEK, K. Marketing při utváření podnikové strategie. 3., aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2015. ISBN 978-80-7408-100-2.
JANOUCH, V. Internetový marketing. 2. vyd. V Brně: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4311-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student zpracoval diplomovou práci na téma Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt. Cílem práce byla analýza současného fungování značky Vysočina regionální produkt.
Po obhájení práce byly studentovi položeny otázky vedoucí práce a oponenta:
1) Jaké hlavní nedostatky byly zjištěny při dotazování na regionální značku Vysočina regionální produkt?
2) Jak byste hodnotil tuto značku s podobnou v zahraničí, které podněty by bylo vhodné aplikovat také v ČR?
3) Jak byly vybírány regionální značky v části "Porovnání regionálních značek"?
4) Jakým způsobem byl vytvořen a zpracován dotazník. Jak byli osloveni respondenti? Co by se na něm při zpětném pohledu dalo změnit?
5) Jaká další doporučení pro rozvoj regionální značky Vysočina byste doplnil?
Odpovědi na otázky vedoucí práce, oponenta i komise byly dostačující.