Práce je věnována metodám získání a udržení zákazníků, které se praktikují v posledních desetiletích. Je zaměřena na chování k zákazníkovi, které vede k dlouhodobé spokojenosti firmy i zákazníka. Jejím hlavním cílem je navrhnout vybrané firmě zlepšení v přístupu k zákazníkovi, které je vytvořeno pomocí marketingového plánu.
Anotace v angličtině
The work deals with a methods of getting and keeping a customer, which are used in last decades. It focuses on approach to costumer, which ensure long term satisfaction of company and customer. The primary goal is suggest concrete company improvement in approach to costumer, which is create in marketing plan.
Klíčová slova
získání zákazníka, udržení zákazníka, firma, marketing
Práce je věnována metodám získání a udržení zákazníků, které se praktikují v posledních desetiletích. Je zaměřena na chování k zákazníkovi, které vede k dlouhodobé spokojenosti firmy i zákazníka. Jejím hlavním cílem je navrhnout vybrané firmě zlepšení v přístupu k zákazníkovi, které je vytvořeno pomocí marketingového plánu.
Anotace v angličtině
The work deals with a methods of getting and keeping a customer, which are used in last decades. It focuses on approach to costumer, which ensure long term satisfaction of company and customer. The primary goal is suggest concrete company improvement in approach to costumer, which is create in marketing plan.
Klíčová slova
získání zákazníka, udržení zákazníka, firma, marketing
Cílem práce je doporučit vybranému podniku opatření ke zvýšení účinnosti v oblasti získání a udržení zákazníků. Toto doporučení bude sestaveno za pomocí podnikem poskytnutých dat, pomocí dat, které budou získány prostřednictvím marketingového výzkumu a v neposlední řadě zpracováním informací z uvedené literatury. Za použití prostředků statistiky bude provedena analýza hospodaření vybraného podniku v období několika posledních let s ohledem na používané metody práce se zákazníkem.
Osnova:
- Vymezení pojmů a zpracování informací z literatury.
- Metody práce se zákazníkem.
- Zpracování informací získaných prostřednictvím marketingového výzkumu.
- Analýza hospodaření vybraného podniiku za použití statistických metod.
- Opatření ke zvýšení účinnosti v oblasti získání a udržení zákazníků.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je doporučit vybranému podniku opatření ke zvýšení účinnosti v oblasti získání a udržení zákazníků. Toto doporučení bude sestaveno za pomocí podnikem poskytnutých dat, pomocí dat, které budou získány prostřednictvím marketingového výzkumu a v neposlední řadě zpracováním informací z uvedené literatury. Za použití prostředků statistiky bude provedena analýza hospodaření vybraného podniku v období několika posledních let s ohledem na používané metody práce se zákazníkem.
Osnova:
- Vymezení pojmů a zpracování informací z literatury.
- Metody práce se zákazníkem.
- Zpracování informací získaných prostřednictvím marketingového výzkumu.
- Analýza hospodaření vybraného podniiku za použití statistických metod.
- Opatření ke zvýšení účinnosti v oblasti získání a udržení zákazníků.
Seznam doporučené literatury
CARON, N. Prodej problémovým zákazníkům: Klíč k vyjednávání a přesvědčování. Praha: Grada, 2002. ISBN 80-247-0204-5.
FOSTER, T. R. V. Jak získat a udržet zákazníka. Praha: Computer Press, 2002. Business books (Computer Press). ISBN 80-7226-663-2.
GLANZ, B. A. Jak získat věrné zákazníky. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-318-9.
NOVÝ, I., PETZOLD J. (Ne)spokojený zákazník - náš cíl?!: jak získat zákazníka špičkovými službami. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-1321-7.
TRUČKA, J. Marketing jako šachová hra: Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků. Brno: BizBooks, 2013. ISBN 978-80-265-0054-4.
Seznam doporučené literatury
CARON, N. Prodej problémovým zákazníkům: Klíč k vyjednávání a přesvědčování. Praha: Grada, 2002. ISBN 80-247-0204-5.
FOSTER, T. R. V. Jak získat a udržet zákazníka. Praha: Computer Press, 2002. Business books (Computer Press). ISBN 80-7226-663-2.
GLANZ, B. A. Jak získat věrné zákazníky. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-318-9.
NOVÝ, I., PETZOLD J. (Ne)spokojený zákazník - náš cíl?!: jak získat zákazníka špičkovými službami. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-1321-7.
TRUČKA, J. Marketing jako šachová hra: Vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků. Brno: BizBooks, 2013. ISBN 978-80-265-0054-4.
Přílohy volně vložené
1 dotazník
Přílohy vázané v práci
grafy, plány, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student v rámci prezentace představil svou bakalářkou práci s názvem Metody získání a udržení zákazníka. Cílem práce bylo vymezení pojmů, které se týkají metod získání a udržení zákazníka, za použití prostředků statistiky provést analýzu hospodaření vybraného podniku v období několika posledních let. Dále pak také doporučení vybranému podniku ve formě opatření ke zvýšení účinnosti v oblasti získání a udržení zákazníků.
Dále student zodpověděl otázky vedoucího práce:
1. Jak vidíte perspektivy dalšího rozvoje IXI clubu.
2. Mělo by smysl otevřít v blízkosti areálu Univerzity Pardubice v Polabinách ještě nějaký podnik, který by nabízel na komerční bázi nějakou sportovní aktivitu převážně pro studenty, která není dosud v okolí areálu univerzity nabízena?