Tématem bakalářské práce je management kvality a jeho analýza v konkrétním podniku. První část této práce obsahuje teoretické řešení managementu jakosti v literatuře, vymezuje základní pojmy, popisuje historický vývoj kvality řízení, základní principy, řízení jakosti v jednotlivých etapách a definice norem řady ISO 9000. Praktická část obsahuje popis vybraného podniku, analýzu jeho managementu jakosti a hlavní poznatky a doporučení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is Quality management and its analysis in a choosen company. The first part contains a theoretical solution of Quality management in literature. It contains definitions of basics terms, description of historical progression, the basics principles, Quality management in individual phases and the definitions of ISO 9000 standards. The practical part contains description of the choosen company, the analysis of its Quality management and the main comments and recomendation.
Tématem bakalářské práce je management kvality a jeho analýza v konkrétním podniku. První část této práce obsahuje teoretické řešení managementu jakosti v literatuře, vymezuje základní pojmy, popisuje historický vývoj kvality řízení, základní principy, řízení jakosti v jednotlivých etapách a definice norem řady ISO 9000. Praktická část obsahuje popis vybraného podniku, analýzu jeho managementu jakosti a hlavní poznatky a doporučení.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis is Quality management and its analysis in a choosen company. The first part contains a theoretical solution of Quality management in literature. It contains definitions of basics terms, description of historical progression, the basics principles, Quality management in individual phases and the definitions of ISO 9000 standards. The practical part contains description of the choosen company, the analysis of its Quality management and the main comments and recomendation.
Cíle jsou - popis problematiky jakosti. Jakostní management podniku. Ekonomické aspekty jakosti. Řešení jakosti ve vybraném podniku. Analýza jakostního systému. Hlavní poznatky a doporučení.
Osnova:
- Obecný popis problematiky.
- Popis vyvraného podniku.
- Údaje o jakosti podniku.
- Analýza jakosti podniku.
- Hlavní poznatky a doporučení.
Zásady pro vypracování
Cíle jsou - popis problematiky jakosti. Jakostní management podniku. Ekonomické aspekty jakosti. Řešení jakosti ve vybraném podniku. Analýza jakostního systému. Hlavní poznatky a doporučení.
Osnova:
- Obecný popis problematiky.
- Popis vyvraného podniku.
- Údaje o jakosti podniku.
- Analýza jakosti podniku.
- Hlavní poznatky a doporučení.
Seznam doporučené literatury
GITLOW, Howard S. Quality management. 3rd ed. Boston: McGraw-Hill/Irwin, c2005. ISBN 0073662631.
JANEČEK, Zdeněk. Zajišťování jakosti. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2001. ISBN 80-7082-807-2.
KRULIŠ, Jiří. Management jakosti jinak: příručka pro současné i budoucí uživatele norem ČSN EN ISO 9000:2001 : návody, komentáře, výklad pojmů : nový pohled na normy ISO 9000. Praha: Český normalizační institut, 2002. ISBN 80-7283-096-1.
NENADÁL, Jaroslav. Moderní management jakosti: principy, postupy, metody. Praha: Management Press, 2008. ISBN 978-80-7261-186-7.
NENADÁL, Jaroslav. Moderní systémy řízení jakosti: quality management. 2. dopl. vyd. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-071-6.
Seznam doporučené literatury
GITLOW, Howard S. Quality management. 3rd ed. Boston: McGraw-Hill/Irwin, c2005. ISBN 0073662631.
JANEČEK, Zdeněk. Zajišťování jakosti. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2001. ISBN 80-7082-807-2.
KRULIŠ, Jiří. Management jakosti jinak: příručka pro současné i budoucí uživatele norem ČSN EN ISO 9000:2001 : návody, komentáře, výklad pojmů : nový pohled na normy ISO 9000. Praha: Český normalizační institut, 2002. ISBN 80-7283-096-1.
NENADÁL, Jaroslav. Moderní management jakosti: principy, postupy, metody. Praha: Management Press, 2008. ISBN 978-80-7261-186-7.
NENADÁL, Jaroslav. Moderní systémy řízení jakosti: quality management. 2. dopl. vyd. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-071-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka seznámila se svou bakalářskou prací s názvem Management jakosti. Prvním cílem bylo obecně popsat problematiku managementu jakosti. Dalším cílem pak byl popis vybraného podniku a jeho managementu jakosti s příslušnou analýzou a vyvození hlavních poznatků a doporučení.
Studentka dále odpověděla na otázky vedoucího práce:
1. Jaký stupeň jakosti považujeme z hlediska zákazníků za nejvyšší?
2. Čím jsou způsobeny příznivé výsledky jakosti produktů zkoumaného podniku?